U najnovijoj reklamnoj kampanji za luksuzni španski brend Loewe, glumac Daniel Craig pojavljuje se u potpuno neprepoznatljivom izdanju. Za razliku od brojnih uloga agenta 007, te svog zavodljivog nastupa u reklami za Belvedere Vodku prije dvije godine, Craiga u novoj kampanji zatičemo neobrajanog sa neurednim šiškama dok pozira u vintage pletenom džemperu, žutim naočalama i maslinastim pantalonama.
Podsjetimo da je Craigova dosadašnja najhrabrija modna kombinacija bila za premijeru filma No Time to Die, kad je obukao baršunastu sako boje fuksije, tako da je ova potpuna transformacija u stilu berlinskog hipstera, ostavila sve nas iznenađenom. Kampanju je snimio fotograf David Sims.
Kako su uspjeli angažovati petostrukog glumca Jamesa Bonda? Craig će se pojaviti u nadolazećem filmu reditelja Luke Guadagnina, Queer, koji će premijerno biti prikazan na Venecijanskom filmskom festivalu ovog ljeta, a krativni direktor kuće Loewe, Jonathan Anderson dizajnirao kostime.
Craigov novi izgled savršeno se uklapa u grandpacore trend, koji je vrhunac doživio prošle zime. Ovaj trend mladi prate na TikTok-u istražujući ormare svojih rođaka, tražeći neobične i starinske komade koji prkose standardima ljepote i afirmiraju individualnost.
Daniel Craig je ponovo dokazao svoju sposobnost transformacije i hrabrost da prigrli neobične modne trendove. Tri puta bravo za njega!