Drunk Elephant: sve što trebate znati o brendu koji je redefinirao značenje kozmetičkih proizvoda u modernoj eri

Release Date
16/10/2023
naslovna fotografija
@drunkelephant

U živopisnom beauty svijetu, gdje svaki brend tvrdi da posjeduje čarobno rješenje, Drunk Elephant se ističe kao simbol autentičnosti i jednostavnosti. Osnovan 2012. godine od strane Tiffany Masterson iz Houstona brend je, redefinirajući način na koji pristupamo njezi kože, brzo postao poznato ime.

Šta je to što izdvaja Drunk Elephant od ostalih i zašto je već nekoliko godina za redom jedan od najprodavanijih kozmetičkih brendova u Sephori? – otkriva Elle magazin.

Impresivna priča o uspjehu 

Ono što je najimpresivnije u cijeloj priču o uspjehu brenda je to što iza njega ne stoji nikakva poznata osoba ili kompanija koja bi mu u samom startu dala na značaju. Umjesto toga, osnivačica brenda je majka četvero djece, Tiffany Masterson, koja je potaknuta svojom osobnom borbom pronalaženja proizvoda za njegu kože, krenula u misiju razvoja linije proizvoda koja će odgovarati svim tipovima kože i dobnim skupinama.

Tako je nakon godina istraživanja pokrenula vlastiti brend koji nosi naziv Drunk Elephant (Pijani slon). Složite ćete se kako je ovo ime dosta neuobičajeno za kozmetički brend, ali s obzirom na njegov uspjeh, metoda što misterioznije to bolje očito pali. Glavni krivac za naziv brenda je ulje marule koje se nalazi u svim proizvodima brenda, a prema mitu, upravo fermentirani plodovi marule, opijaju slonove. Iako National Geographic tvrdi kako je ovaj mit stvoren od strane turističke industrije radi postizanja što većeg profita na safarijima, moramo priznati kako je odabir imena Drunk Elephant dobar marketinški potez. Cijeloj priči pridonosi i činjenica da brend (barem tako tvrdi), svake godine donira određeni iznos za ugrožene slonove.

 ‘Sumnjivih šest’

Cijela filozofija brenda vrti se oko izbjegavanja šest sastojaka, za koje Tiffany tvrdi da su glavni razlog problema s kožom. Ove je sastojke nazvala sumnjivih šest, a među njima su eterična ulja, alkohol, silikoni, kemijski filteri za sunce, mirisi i bojila, te natrijev lauret sulfat (SLS). Njezina je filozofija jasna – uključiti moćne aktivne sastojke, a izostaviti sumnjivih šest.

– Kada sam kreirala Drunk Elephant, izdvojila sam najučinkovitije sastojke — i sintetičke i prirodne — koji izravno pogoduju zdravlju kože. Proizvode sam formulirala s visokim postotkom aktivnih sastojaka – ugodnim pH razinama i pobrinula se da koža sve sastojke prepozna i lako upije. Rutina je dobra onoliko koliko je dobar njen najgori proizvod, a proizvod je dobar onoliko koliko je dobar njegov najlošiji sastojak,  izjavila je Tiffany za službenu stranicu brenda.

Za razliku od mnogih konkurenata koji potrošače zatrpavaju raznolikim opcijama, Drunk Elephant je lansiran s konkretnim nizom od samo šest osnovnih proizvoda. Ovaj minimalistički pristup ne samo da pojednostavljuje rutinu njege kože, već osigurava pažljivo formulirane proizvode koji daju maksimalnu korist. Iako se Drunk Elephant ne reklamira kao potpuno prirodan, stavlja veliku važnost na čiste, netoksične formulacije pa je tako siguran i učinkovit za sve tipove kože.

Prepoznatljivo pakiranje

Velikoj popularnosti brenda pridonosi i prepoznatljivo pakiranje zbog kojeg je brend 2021. osvojio nagradu ‘Beauty Company of the Year: Excellence in Packaging’. Jarka boja postala je ključni dio identiteta brenda, reflektirajući ozbiljnost u pristupu njezi kože, ali isto tako i razigranost, koja nije uobičajena kod brendova čiji se najjeftiniji proizvod ne može pronaći po cijeni nižoj od 30 eura. Inovativna pumpica kao i prepoznatljivi logotip, također su izdvojili brend i pomogli mu da postane značajan na društvenim mrežama, a posebnu TikToku.

Drunk Elephant je prije tri godine prodan Shiseidou, nakon čega je proširio svoju ponudu na područje njege kose i tijela, te predstavio nove linije za probu proizvoda. Svi ovi proizvodi slijede isti šareni pristup pakiranju kao i proizvodi za njegu kože. Također, primjetan je napredak i u smislu održive ambalaže, a prema riječima osnivačice Tiffany Masterson, prioritet joj je bila evolucija pakiranja prema potpuno reciklabilnim i održivim rješenjima. U 2020. godini to je postalo moguće, ali kako bi se zadržao inovativni dojam, morali su posegnuti za prilagođenim rješenjima. Drunk Elephant je definitivno redefinirao značenje brenda ljepote u modernoj eri, a po svemu navedenom, to će nastaviti raditi još dugi niz godina.

Prednosti i mane izravne komunikacije s potrošačima

U marketinškom okruženju u kojem dominiraju preporuke influensera i plaćene promocije, Drunk Elephant je krenuo drugim putem. Brend je kao najmoćniji marketinški alat uzeo autentične, spontane preporuke zadovoljnih kupaca, čime je izgradio vjernu zajednicu koja je postala njegov najučinkovitiji ambasador. To je postigao putem platformi poput Instagrama, na kojem (preko opcije komentiranja) sudjeluje u razgovorima s publikom i prihvaća njene savjete za unaprjeđenje svojih proizvoda na temelju želja i potreba kupaca.

Međutim, iako se ovakav način komunikacije čini idealan, prema beauty stručnjakinji Cassandri Bankson, Drunk Elephant je često ulazio u žustre rasprave na društvenim mrežama s vlastitim kupcima. Kritike i iskustva kupaca, nekoliko puta su dočekani obrambenim stavom, a kako Cassandra navodi, brend je sklon i brisanju negativnih komentara. Ovakav pristup izaziva kontroverze i razočaranje kod kupaca, a sve ovo zajedno stvara sliku brenda koji možda nije potpuno transparentan ni sklon suradnji s vlastitom zajednicom kupaca.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.