Feminizam kao modni trend

Jedan od najpopularnijih street style komada u posljednih nekoliko mjeseci svakako je Diorova We should all be feminists majica sa cijenom od 700$, a nedavno prikazana revija nepalskog dizajnera Prabal Gurunga otvorila je Bela Hadid sa gotovo identiฤnom bijelom majicom sliฤnog natpisa.

 

prabal-gurung 2017

 

Feminizam je uลกao u svijet visoke mode joลก na Chanelovoj protest reviji gdje su manekenke nosile znakove sa feministiฤkim porukama. Teลกko da upravu tu reviju moลพemo nazvati pozitivnim pomakom kad znamo da iza nje stoji Karl Lagerfeld, ฤovjek koji je Adele nazvao debelom i koji misli da Coco nije bila dovoljno ruลพna da bi bila feminstica.

 

 

Chanel

 

 

Nije iskljuฤeno da neki od modnih dizajnera ustvari i razumiju feminizam u svoj svojoj kompleksnosti i ne-binarnosti, ali je mnogo vjerovatnija ฤinjenica da smo u vremenu kada se feminizam jedonostavno moลพe dobro prodati.

 

Femvertising (feministiฤki advertising) termin je nastao kao rezultat popularizacije feminizma kojem svjedoฤimo posljednjih nekoliko godina. Moda kao i mnogi brendovi koji svoje produkte plasiraju uglavnom ลพenama odluฤili su zajahati ovaj novi val feminizma kako bi se na drugaฤiji naฤin pribliลพili svojoj ciljnoj skupini i pojaฤali prodaju.

 

Ako uzememo u obzir da su dosadaลกnje marketing metode uglavnom igrale na ลพenske nesigurnosti u cilju poveฤ‡anja prodaje ovaj novi pristup nije nuลพno loลกa stvar dokle god mu se pristupa kritiฤki i sa mjerom.

 

Feminizam je prije svega kritika sistema, a njegovo uvoฤ‘enje u mainstream kulturu i prilagoฤ‘avanje ukusu ลกirih masa moลพe dovesti do banaliziranja suลกtinskih pitanja na kojima ovaj pokret poฤiva.

 

piลกe_Emina Saletoviฤ‡

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.