Jedan od najpopularnijih street style komada u posljednih nekoliko mjeseci svakako je Diorova We should all be feminists majica sa cijenom od 700$, a nedavno prikazana revija nepalskog dizajnera Prabal Gurunga otvorila je Bela Hadid sa gotovo identiฤnom bijelom majicom sliฤnog natpisa.
Feminizam je uลกao u svijet visoke mode joลก na Chanelovoj protest reviji gdje su manekenke nosile znakove sa feministiฤkim porukama. Teลกko da upravu tu reviju moลพemo nazvati pozitivnim pomakom kad znamo da iza nje stoji Karl Lagerfeld, ฤovjek koji je Adele nazvao debelom i koji misli da Coco nije bila dovoljno ruลพna da bi bila feminstica.
Nije iskljuฤeno da neki od modnih dizajnera ustvari i razumiju feminizam u svoj svojoj kompleksnosti i ne-binarnosti, ali je mnogo vjerovatnija ฤinjenica da smo u vremenu kada se feminizam jedonostavno moลพe dobro prodati.
Femvertising (feministiฤki advertising) termin je nastao kao rezultat popularizacije feminizma kojem svjedoฤimo posljednjih nekoliko godina. Moda kao i mnogi brendovi koji svoje produkte plasiraju uglavnom ลพenama odluฤili su zajahati ovaj novi val feminizma kako bi se na drugaฤiji naฤin pribliลพili svojoj ciljnoj skupini i pojaฤali prodaju.
Ako uzememo u obzir da su dosadaลกnje marketing metode uglavnom igrale na ลพenske nesigurnosti u cilju poveฤanja prodaje ovaj novi pristup nije nuลพno loลกa stvar dokle god mu se pristupa kritiฤki i sa mjerom.
Feminizam je prije svega kritika sistema, a njegovo uvoฤenje u mainstream kulturu i prilagoฤavanje ukusu ลกirih masa moลพe dovesti do banaliziranja suลกtinskih pitanja na kojima ovaj pokret poฤiva.
piลกe_Emina Saletoviฤ