Nakon staža od više od tri godine, urugvajska dizajnerica Gabriela Hearst najavila je odlazak s čela modne kuće Chloé. Zahvaljujući njoj Chloé je napravio velike promjene. Inicirala je i implementirala održivost kao must. U samo tri godine odradila je poslovni podvig, od toga da je ovaj brend postao prva evropska luksuzna kuća koja je dobila status B Corp (B Corp Certification, važna oznaka koja ukazuje kako poduzeće ispunjava visoke standarde učinka, odgovornosti i transparentnosti vezanim uz primanja zaposlenika, dobrotvornih davanja do održive prakse opskrbnog lanca i ulaznih materijala), usmjerila brend u smjeru modne održivosti do toga da su prihodi snažno porasli, čak 60 odsto. Hearstova je zaista promijenila i unaprijedila brend, koji se zahvaljujući njenim vještinama popeo nekoliko ljestvica više.
Kako piše WWD, njeno povlačenje iz ove francuske modne kuće bilo je prijateljsko, odluka koja će joj omogućiti da se više fokusira na vlastiti brend. Međutim, vijest se poklapa s najavom da su se udružili Chloé i Atelier Jolie kako bi kreirali novu kolekciju. Na oficijelnom Instagram profilu brenda objavili su fotografiju Gabriele sa glumicom i aktivisticom Angelinom Jolie kojom je najavljeno lansiranje Chloé x Atelier Jolie capsule kolekcije. I ozvaničila da će Chloé biti prva modna kuća koja će sarađivati s novim brendom glumice.
Američka glumica je prije samo nekoliko sedmica pokrenula vlastiti brend, nazvan Atelier Jolie, i uprkos tome što su suštinski suprotnosti, ovaj novi Chloé projekt bit će dio kolektivne linije koju je Jolie upravo inaugurirala: Atelier Jolie će potrošačima ostaviti kreativnu slobodu, nudeći im način da kontaktiraju zanatlije, krojače i dizajnere kako bi stvorili originalne komade; saradnja s Gabrielom Hearst, s druge strane, vjerovatno će odraziti Joliein klasični, minimalistički stil, uključujući večernje haljine i jednostavne siluete kreirane od tkanina izvrsnog kvaliteta.
Joliejena odluka da sarađuje s Hearstom na ovoj kolekciji, prema glumičinom saopštenju, donesena je nakon što je promatrala certifikaciju brenda kao B Corp, što potvrđuje pozitivnu ocjenu ekoloških i društvenih performansi kuće.