LG uvodi uslugu brige o korisnicima zasnovanu na vještačkoj inteligenciji

Na sajmu IFA 2019 prvi put će u Evropi biti predstavljeno inovativno rješenje za usluge korisnicima na bazi vještačke inteligencije kompanije LG Electronics (LG), Proactive Customer Care (Proaktivna briga o korisnicima). Ta usluga koristi naprednu ThinQ vještačku inteligenciju kompanije LG u cilju pružanja personalizovane podrške, upozoravajući korisnike na probleme u vezi sa njihovim LG uređajem i pružajući im korisne savjete i rješenja za ostvarivanje najboljih performansi. Ovu uslugu će prvobitno posjedovati najnovije mašine za pranje veša sa prednjim punjenjem i frižideri sa zamrzivačem dolje kompanije LG u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Španiji i Velikoj Britaniji ove godine, a nakon toga i na ostalim ključnim tržištima u Evropi 2020. godine.

 

Pomoću najnovije tehnologije vještačke inteligencije, LG Proactive Customer Care osmišljena je tako da vlasnike LG pametnih uređaja obavjesti o potencijalnim problemima prije nego što do njih uopšte dođe. Ona može ubrzati posjete servisera, ukoliko je to potrebno, i pružiti uputstva za održavanje optimalnog funkcionisanja proizvoda kompanije LG. Korisnici mogu početi da koriste uslugu tako što će se registrovati i povezati svoje uređaje putem besplatne LG ThinQ™ aplikacije (za Android i iOS).

 

Inovativno rješenje za brigu o korisnicima na bazi vještačke inteligencije kompanije LG obuhvata sve od ugradnje do održavanja i utvrđuje da li je korisnikov uređaj ugrađen i funkcioniše na ispravan način nakon aktivacije aplikacije. Nakon aktivacije, korisnici dobijaju bilten, koji ih upozorava ukoliko je detektovan problem, uz detaljna uputstva o tome kako da ga riješe. Osmišljena tako da obezbijedi maksimalno zadovoljstvo korisnika, LG Proactive Customer Care predstavlja uslugu koja na jednom mjestu pruža odgovore na sva pitanja u vezi sa podržanim LG proizvodom.

 

Tako, na primjer, Proactive Customer Care stalno prati temperaturu frižidera sa zamrzivačem dolje i pruža uputstva o tome šta treba preduzeti ukoliko se detektuje fluktuacija temperature od preko 3°C. Ta usluga traži probleme koji bi potencijalno mogli da dovedu do veće potrošnje energije i vode i pruža uputstva za korigovanje situacije u cilju unaprijeđenja efikasnosti i uštede. Vlasnici dobijaju redovne e-mail izvještaje koji pružaju detaljan opis performansi uređaja, historijat obavještenja i aktuelni status uz podsjetnike u vezi sa time koje je najbolje vrijeme za obavljanje rutinskog održavanja.

 

Posjetioci sajma IFA 2019 mogu od 6. do 11. septembra da saznaju više o LG pametnim uređajima sa uslugom Proactive Customer Care u Hali 18 sajma Berlin. Pratite aktivnosti kompanije LG na sajmu IFA na društvenim medijima pomoću heštega #LGIFA2019.

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Testirali smo beauty aplikacije za mobitele