L’Oréal Groupa proglašena je najinovativnijom kompanijom u Evropi, zauzevši prvo mjesto na Fortune listi 300 najnaprednijih kompanija. Ovaj uspjeh objavljen je na nedavno održanom sajmu VivaTech 2025, gdje je Fortune, globalna medijska kompanija, u partnerstvu sa kompanijom za analizu podataka Statista, predstavila svoju prvu listu najinovativnijih evropskih kompanija.
Ova lista, koja obuhvata 21 zemlju i 16 industrija, procjenjuje inovativnost na osnovu tri ključna stuba: inovacija proizvoda, inovacija procesa i inovacijska kultura. Prvo mjesto L’Oréala potvrđuje njegovo liderstvo u oblasti beauty tehnologije, posvećenost naučnim istraživanjima, marketinšku kreativnost i predanost njegovanju inkluzivne, poduzetničke kulture usmjerene ka budućnosti među svojim timovima širom svijeta.
– Izuzetno smo ponosni što nas je Fortune prepoznao kao najinovativniju kompaniju u Evropi. Ovo priznanje dodatno učvršćuje naše uvjerenje da su inovacije koje pokreću nauka, tehnologija i kreativnost najbolji put do uspjeha na globalnom nivou, ali i potvrda talenta i predanosti naših timova širom svijeta. Njihova strast, hrabrost i poduzetnički duh zaslužni su za ovaj uspjeh, izjavio je Nicolas Hieronimus, glavni izvršni direktor L’Oréala.
Od svojih početaka, L’Oréal je vođen duboko ukorijenjenom kulturom inovacija, naslijeđem koje je započeo osnivač Eugène Schueller, poduzetni hemičar koji je 1907. godine izumio prvu sigurnu i efikasnu boju za kosu na svijetu. Ova posvećenost pomjeranju granica nadilazi laboratoriju i obuhvata ne samo revolucionarni razvoj proizvoda, već i pionirske iskorake u oblasti marketinga, društvene odgovornost i održivosti.
Neke od inovacija uključuju:
- Melasyl TM, molekula osmišljena za rješavanje lokaliziranih problema s hiperpigmentacijom, poput staračkih pjega i tragova nakon akni, s klinički dokazanom učinkovitošću i sigurnošću na svim tonovima kože.
- UVMUNE 400, najveća inovacija u zaštiti od sunca u posljednjih 30 godina, dizajnirana za efikasnu zaštitu kože od ultra-dugih UVA zraka. Ovim značajnim naučnim iskorakom, L’Oréal pomaže u sprječavanju dubokih oštećenja kože uzrokovanih suncem, što predstavlja veliki javnozdravstveni problem.
- L’Oréal Paris Colorsonic, proglašen jednim od najboljih izuma godine prema časopisu Time. Ovaj lagani, prenosni uređaj koristi inovativan postupak za miješanje i ravnomjernu primjenu boje za kosu bez nereda, pružajući dosljedne rezultate korisnicima prilikom bojenja kose kod kuće. Nagrađen je u kategoriji beauty tehnologije.
- .L’Oréal Professionnel Water Saver, posebno dizajnirana ručka za tuš koja smanjuje potrošnju vode u salonima za 69%, bez kompromisa u kvaliteti ispiranja, čime je do danas ušteđeno više od 530 miliona litara vode..
Uz navedene inovacije, program kompanije L’Oréal Share & Care, pokrenut još 2013. godine, predstavlja program brige o zaposlenicima, te potpomaže kulturi kompanije putem kojeg se zaposlenici potiču na inovacije. Uz to, program obuhvata i pristup socijalnoj zaštiti najviših standarda za zaposlenike L’Oréala, što uključuje zdravstvenu, financijsku i radnu podršku.
Cijela lista najinovativnijih kompanija u Evropi 2025. dostupna je na ovo linku FORTUNE.