Uzbudljivo treฤe tromjeseฤje 2023. godine donijelo je niz iznenaฤujuฤih rezultata u svijetu luksuzne mode, a najnoviji izvjeลกtaj The Lyst platforme otkriva sve detalje. Kako bi pratili uspjeh brenda i proizvoda, formula takoฤer ukljuฤuje statistike spominjanja na druลกtvenim mreลพama, aktivnosti i angaลพmana ลกirom svijeta, tijekom razdoblja od tri mjeseca.ย S obzirom na aktivnosti viลกe od 200 miliona korisnika, The Lyst Index je postao mjerilo uspjeha brendova, a rezultati su viลกe nego intrigantni.
Na vrhu ljestvice najboljih brendova svijeta zasjeo je brend Miu Miu, koji je osvojio prvo mjesto u treฤem kvartalu 2023. godine. Ovaj brend veฤ je bio proglaลกen brendom godine za 2022, a sada biljeลพi joลก impresivniji rast od 16%. Njihov razigrani pristup modi privukao je paลพnju ลกirom svijeta, a saradnje s Churchom i New Balanceom samo su doprinijele popularnosti. Modna revija kojom su zatvorili Sedmicu mode u Parizu s Gigi Hadid, Troye Sivan i Cailee Spaeny ostavlja dojam da ฤe Miu Miu i dalje dominirati meฤuย djevojkama mlaฤe generacije.
Online podaci potvrฤuju privlaฤnost brenda drugu godinu zaredom: online pretraga za Miu Miu porasla je za 39% u ฤetvrtom kvartalu. Meฤu najpoลพeljnijim artiklima je renomirani kardigan od mohera, za koji je interesovanje poraslo od 12%, ลกto potvrฤuje uspjeh koji je Lyst prijavio u treฤem kvartalu.
LOEWEย zauzima drugo mjesto, dok se Prada, starija sestra Miu Miu, smjestila na treฤe. Ferragamo se istaknuo na 20. mjestu, potvrฤujuฤi pravac u kojem se brend razvija. Iza uspjeha brenda LOEWE uspjeha stoji tiha luksuzna estetika, jedna od najdominantnijih u protekloj godini.
Uzbudljive promjene vidljive su i meฤu ostalim brendovima. Versace biljeลพi pad za jedno mjesto, dok Bottega Veneta, Saint Laurent i Moncler biljeลพe rast. Valentino se smjestio na osmo mjesto, iznad Jacquemusa koji se popeo za ลกest mjesta. Burberry zaokruลพuje listu top 10 brendova.
Pregled najpopularnijih proizvoda sezone otkriva da su Maison Margiela Tabi Swiper cipele osvojile prvo mjesto s impresivnim rastom popularnosti od 342%. Miu Miu kardigan vestica od kaลกmira zauzima drugo mjesto, dok se COS proลกivena torba nametnula na treฤem mjestu. Nike, Birkenstock Arizona, Tory Burch piercing mules i Loewe Puzzle tote slijede na listi, dok New Balance 550 nastavlja rast zahvaljujuฤi Taylor Swift. Prada cipelice i sunฤane naoฤale brenda Acne zaokruลพuju listu najtraลพenijih proizvoda.
Kad je rijeฤ o poznatim liฤnostima, uprkos nevjerovatnom porastu K-pop izvoฤaฤa, Kendall Jenner je bila apsolutna zvijezda modnih pista, druga pozicija pripada A$AP Rockyju i Rihanni, modnom paru 2023. godine.

