MIU MIU je najpopularniji modni brend na svijetu, opet!

Release Date
30/11/2023
foto
Miu Miu

Uzbudljivo treฤ‡e tromjeseฤje 2023. godine donijelo je niz iznenaฤ‘ujuฤ‡ih rezultata u svijetu luksuzne mode, a najnoviji izvjeลกtaj The Lyst platforme otkriva sve detalje. Kako bi pratili uspjeh brenda i proizvoda, formula takoฤ‘er ukljuฤuje statistike spominjanja na druลกtvenim mreลพama, aktivnosti i angaลพmana ลกirom svijeta, tijekom razdoblja od tri mjeseca.ย S obzirom na aktivnosti viลกe od 200 miliona korisnika, The Lyst Index je postao mjerilo uspjeha brendova, a rezultati su viลกe nego intrigantni.

Na vrhu ljestvice najboljih brendova svijeta zasjeo je brend Miu Miu, koji je osvojio prvo mjesto u treฤ‡em kvartalu 2023. godine. Ovaj brend veฤ‡ je bio proglaลกen brendom godine za 2022, a sada biljeลพi joลก impresivniji rast od 16%. Njihov razigrani pristup modi privukao je paลพnju ลกirom svijeta, a saradnje s Churchom i New Balanceom samo su doprinijele popularnosti. Modna revija kojom su zatvorili Sedmicu mode u Parizu s Gigi Hadid, Troye Sivan i Cailee Spaeny ostavlja dojam da ฤ‡e Miu Miu i dalje dominirati meฤ‘uย djevojkama mlaฤ‘e generacije.

 

Online podaci potvrฤ‘uju privlaฤnost brenda drugu godinu zaredom: online pretraga za Miu Miu porasla je za 39% u ฤetvrtom kvartalu. Meฤ‘u najpoลพeljnijim artiklima je renomirani kardigan od mohera, za koji je interesovanje poraslo od 12%, ลกto potvrฤ‘uje uspjeh koji je Lyst prijavio u treฤ‡em kvartalu.

LOEWEย zauzima drugo mjesto, dok se Prada, starija sestra Miu Miu, smjestila na treฤ‡e. Ferragamo se istaknuo na 20. mjestu, potvrฤ‘ujuฤ‡i pravac u kojem se brend razvija. Iza uspjeha brenda LOEWE uspjeha stoji tiha luksuzna estetika, jedna od najdominantnijih u protekloj godini.

Uzbudljive promjene vidljive su i meฤ‘u ostalim brendovima. Versace biljeลพi pad za jedno mjesto, dok Bottega Veneta, Saint Laurent i Moncler biljeลพe rast. Valentino se smjestio na osmo mjesto, iznad Jacquemusa koji se popeo za ลกest mjesta. Burberry zaokruลพuje listu top 10 brendova.

Pregled najpopularnijih proizvoda sezone otkriva da su Maison Margiela Tabi Swiper cipele osvojile prvo mjesto s impresivnim rastom popularnosti od 342%. Miu Miu kardigan vestica od kaลกmira zauzima drugo mjesto, dok se COS proลกivena torba nametnula na treฤ‡em mjestu. Nike, Birkenstock Arizona, Tory Burch piercing mules i Loewe Puzzle tote slijede na listi, dok New Balance 550 nastavlja rast zahvaljujuฤ‡i Taylor Swift. Prada cipelice i sunฤane naoฤale brenda Acne zaokruลพuju listu najtraลพenijih proizvoda.

Kad je rijeฤ o poznatim liฤnostima, uprkos nevjerovatnom porastu K-pop izvoฤ‘aฤa, Kendall Jenner je bila apsolutna zvijezda modnih pista, druga pozicija pripada A$AP Rockyju i Rihanni, modnom paru 2023. godine.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.