NIKE je u saradnji s nizozemskim stručnjacima za cvijeće Bloom & Wolf te kreativnom agencijom W+K, razvio novu vrstu narandžastih lala s trnjem koje su se mogle mogu kupiti u odabranim cvjećarama u Amsterdamu tokom trajanja UEFA Women’s Euro 2025, koje se održava u Švicarskoj od 2. do 27.7. 2025.
Cvijet nosi naziv Oranje Fatalis, a osmišljen je da simbolizira duh, snagu i borbenost ženske fudbalske reprezentacije Nizozemske tokom prvenstva. Lala je ikoničan simbol Nizozemske, a dizajnerski tim NIKE-a dao joj je novo značenje – odraz hrabrosti i odlučnosti za UEFA Euro 2025. Oranje predstavlja boju nacionalnog tima i kraljevske porodice, dok latinska riječ Fatalis znači smrtonosno ili opasno. Spojene zajedno, Smrtonosna narandžasta postaje simbol tima koji u ljepoti i eleganciji nosi snagu i dozu opasnosti.
Ove vještačke lale dizajnirane su tako da izgledaju i djeluju realistično, gotovo identično pravim cvjetovima. Cilj kampanje bio je proslaviti nacionalni ženski fudbalski tim Nizozemske, poznat kao Leeuwinnen (Lavice).
Oranje Fatalis je dio šire kampanje širom Nizozemske, a među igračicama koje su predstavljene u kampanji nalaze se Esme Brugts, Jill Roord, Jackie Groenen, Romée Leuchter i Wieke Kaptein. Njihove fotografije pojavale su se pored narandžaste lale s trnjem na plakatima i u promotivnim videima, uz prepoznatljiv NIKE font koji jasno naglašava saradnju.
Iako nisu uspjele izboriti plasman u četvrtfinale (turnir su započele uvjerljivom pobjedom protiv Walesa, 3:0, ali su porazi od Engleske i Francuske značili kraj takmičenja) nizozemske Lavice pokazale su borbenost, strast i sportski duh do samog kraja.
Kampanja Oranje Fatalis, koja slavi snagu, ljepotu i odlučnost tima, ostaje snažan simbol njihove posvećenosti i zajedništva.