One Dapper Street/Marcel Floruss: Trudim se uvijek imati pozitivan stav o životu

Sa izgledom super modela i perfektnim osjećajem za modu i stil, Marcelu Florussu nije trebalo dugo vremena da se pozicionira na mjestu jednog od najboljih modnih blogera na svijetu i da postane jedno od najprepoznatljivijih lica u muškoj modi. Fotografije na njegovom blogu One Dapper Street izgledaju kao fotografije iz GQ ili Esquire editorijala, što je impresivno s obzirom na to da je riječ o 24-godišnjaku. Njegovoj popularnosti svjedoči i veliki broj fanova na Facebooku, Instagramu i lookbooku.

 

Marcel Floruss (15)

 

Iako je odrastao u Njemačkoj Marcel je odlučio da živi u New Yorku gdje je izgradio zavidnu karijeru u modnom svijetu. Čest je gost na svjetskim sedmicama mode, zaštitno je lice nekoliko poznatih brendova i omiljeni među mnogim street style fotografima. I dok neki od njegovih outfita podsećaju na neka prošla vremena, ima nešto neodoljivo moderno u njegovom pristupu svakodnevnom stilu.

 

 

Imali smo čast eksluzivno razgovarati sa ovim vrhunskim blogerom.

 

 

 

 

Za kratko vrijeme Vaš blog je postao jako popularan, jeste li to očekivali i šta mislite da je zapravo presudno za jedan uspješan blog? 

– Nemam neki specifičan savjet ni formulu za uspjeh. Mislim da je jako bitno da strastveno radite sve u ovom poslu; od toga kakvi ste pred ljudima i kamerom, do same fotografije. Ne treba zaboraviti ni socijalizaciju kao aspekt ovog posla koji nekad može biti presudan. Trudim se da uvijek imam pozitivan stav o životu i da prije svega budem dobra osoba, a ne samo dobar model ili bloger. Vjerujem da je meni lično najviše pomoglo to što sam stalno bio okružen modom i što sam se i obrazovao u tom smijeru.

 

 

 

Zanimljivo je da je i Vaša djevojka Lisa modna blogerica, da li pomažete jedno drugome sa fotkanjem i izborom sadržaja? Koliko ona utiče na Vaše modne izbore i obrnuto?

– Apsolutno, ovaj život ne bi bio isti bez nje. Slikamo jedno drugo gotovo svaki dan (iako trenutno snježno vrijeme u New Yorku nije baš lijepo za slikanje),dosta vremena provodimo pričajući o modi. Ne znam do koje mjere ja utičem na njen stil, bar ne na nekom svjesnom nivou, ali mogu reći da nekad više vjerujem njenom oku kada je dizajn u pitanju, ja ne primjetim neke stvari u mojim outfitima (ili odlučim da ih ignorišem), a ona ih primjeti i ukaže mi na to.

 

 

Marcel Floruss (2)

 

 

Vi ste rođeni u Njemačkoj, ali trenutno živite u New Yorku. Koje su razlike u mogućnostima koje nudi bloging u Evropi, a koje u SAD-u ? Da li ste razmišljali da se vratite u Njemačku i kako bi to utjecalo na Vašu modnu karijeru?

– Blog sam započeo tek kada sam se preselio u New York, ali po svemu što znam iz iskustva i što čujem od prijatelja iz Evrope mogu reći da su mogućnosti i prilike za blogere mnogo bolje ovdje u SAD-u. Brendovi su ovdje svjesni mogućnosti i uticaja koji nude blogerske saradnje i dosta se ulaže u digitalni marketing. Evropa napreduje u tom pogledu, ali oni i dalje više vjeruju tradicionalnim medijima i marketinškim strategijama. Volim Njemačku, ali ne vjerujem da ću se vratiti tamo živjeti, možda nekad London ili Pariz.

 

Marcel Floruss (1) Marcel Floruss (18)

 

Neki posebni planovi?

– Planiram da se nastavim baviti modom, nadam se da će me blog odvesti na nešto veće u budućnosti. Možda će to biti moja consulting firma, vlastita modna linija ili nešto sasvim treće.Nisam još odlučio!

 

 

I za kraj, recite nam koji je to najveći trend za proljeće/ljeto 2015. kada je muška moda u pitanju?

– Ne bih to mogao svesti na samo jedan, postoji više stvari koje imaju tendenciju da postanu popularni kao što su longline komadi, plisirana odjeća koja se ponovo vraća, a primjetio sam i mnogo zanimljivih promijena na klasičnim košuljama: eksperimentisanje sa materijalima od kojih se prave i dodavanje nekih zanimljivih detalja poput zipova.

 

Marcel Floruss (11) Marcel Floruss (12) Marcel Floruss (13)

 

razgovarao_Vladan Gavrić / FBL modni urednik

foto_One Dopper Street

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Tri vrste “osnažujućih” reklama za žene ili FEMINISM SELLS