SENSES je prvi bh. brend koncipiran kao poklon paket proizvoda od tekstila za djecu. Nastao je kao rezultat višemjesečnog istraživanja tržišta, temeljitog rada na razvoju ideje i proizvoda te je spoj iskustva, inovativnosti, posvećenosti i ljubavi. Ideja da jedan proizvod integriše potrebu djece i roditelja te u svojoj osnovnoj misiji njeguje sva čula ove senzibilne ciljne grupe, iznjedrila je jedinstven, prepoznatljiv i visokokvalitetan proizvod.
– Ideja jeste poklon paket proizvoda od tekstila za djecu od 4 do 14 godina. Akcent je na neobičnom dizajnu, inovativnosti, detaljima, visokom kvalitetu materijala i izrade. Kako bismo se diferencirali na tržištu i ponudili proizvod u skladu sa idejom POKLONA, kreirali smo namjenski dizajniranu kutiju kao ambalažu, brendirane drvene ofingere za dječake i djevojčice te čestitke namjene od tekstila. Brend smo simbolično nazvali Senses jer na specifičan i efektan način stimuliše čula zadužena za odluku pri kupovini proizvoda za djecu. Tako koncipiran poklon paket za korisnika ima višestruku vrijednost. Proizvod estetski, kvalitetom, dizajnom te sadržajem daje dojam ekskluzivnog namjenskog proizvoda te zadovoljava sve elemente neobičnog i jedinstvenog, kaže Mirela Džinić, idejna kreatorka brenda.
Više od šest mjeseci, Senses tim je radio kako na istraživanju potreba tržišta tako i na razvoju proizvoda, ideje. Fokus smo stavili i na najmanje detalje te je Senses proizvod time dobio svojevrsnu ekskluzivnu dimenziju,
– Senses tim čini moj partner koji se bavi finansijama. Ja sam zadužena za razvoj proizvoda i dizajn. Tome dosta doprinosi moje iskustvo i rad na polju dizajna više od 15 god kao „freelancer“ te rad u tekstilnoj industriji. Kod razvoja proizvoda sarađujemo i sa tekstilnim stručnjacima koji su naši povremeni partneri te zajedničkim snagama dolazimo do najboljih rješenja i pazimo da priprema proizvodnje bude na najvišem nivou. Ostale partnere angažiramo po potrebi, a tiču se serijskih proizvođača / šivaona, distributera itd. Prisutni smo u nekolicini BiH gradova u konceptualnim radnjama ili knjižarama te smo iskoračili i na ino tržište u jednu konceptualnu trgovinu u UAE. Ostali prodajni kanali su internet, društvene mreže, web site. Naša osnovna poruka leži u motivu koji je potaknuo nastanak brenda a ona kaže: DESIGNED AND MADE WITH LOVE, SO GIVE IT WAY WITH LOVE, kaže nam Mirela.
Razmišljajući o diferenciranju na tržištu mnogo su radili na ideji pakovanja. Odlučili su se povjerenje ukazati domaćoj kompaniji s kojom su zajedničkim snagama doveli do kraja ideju oko Senses višenamjenske kutije/pakovanja za Sensice, dukserice i ostale popratne elemente koje čine poklon paket. To je kutija oblika trougla koja može imati višestruku simboliku.
– U startu to su tri čula koja komuniciramo prema krajnjem kupcu pa otud i naziv brenda Senses. Neki je čak doživljavaju i kao poveznicu sa geografskim oblikom Bosne i Hercegovine što je dodatna topla činjenica koja nas raduje. Kutija ima praktičnu ručku i može se nositi na ramenu kao torba a kreativni Senses drugari su nam potvrdili da se kasnije može koristiti za razne namjene kao što su čuvanje igračaka, školskog pribora pa čak i kućnih ljubimaca, kaže Mirela.
Asortiman proizvoda koje Senses nudi nije širok iz jednog prostog razloga i principa. Bazni proizvod jeste poklon paket koji sačinjava Sensica, dukserica za dječake i duks haljina za djevojčice. Ona će i kroz naredne sezone biti noseći proizvod i doživljavat će svojevrsne transformacije. Radit će se na redizajnu i eksperimantiranju sa različitim materijalima.
– Uz sve kolekcije nudimo popratne modne dodatke i igračke od tekstila pa su tako zimi bili aktuelni rolka/šalovi, kape, neobična Srce rukavica za parove, Memori igra, štucne i sl. U proljetnoj ponudi imamo Senses ruksake, namjenski dizajnirane marame, zanilmljivi Mrs & Mr Seat belt pillow-jastuče za auto sigurnosni pojas itd, kaže Mirela.
Njihova vodeća ambicija jeste što bolje pokriti tržište Bosne i Hercegovine a otvoreni su za saradnju sa distributerima i izvan BiH. U tom kontekstu ovom prilikom pozivaju sve zainteresirane trgovine i potencijalne distributere da uplove sa njima u Senses avanturu kako bi zajedno rasli i gradili još veće i ljepše poduzetničke priče te zaposlili još mladih, abicioznih i kreativnih ljudi.