U prepunoj Crnoj sobi Historijskog muzeja BiH u petak, 21. novembra, spektakularno je otvorena velika samostalna izložba bosanskohercegovačke umjetnice Hanne Dujmović, pod nazivom Nostalgija djetinjstva. Ovaj ambiciozni ciklus obuhvata 11 velikih slika na platnu, nastalih tokom ove godine, koje donose bogate, vibrantne kompozicije i slojevite detalje inspirisane poslijeratnim djetinjstvom na Balkanu, njegovim predmetima, atmosferama i zaboravljenim magijama svakodnevice.
Otvaranje izložbe pretvorilo se u jedinstveni scenski doživljaj, kakav sarajevska publika rijetko ima priliku vidjeti. Dujmović je večer započela haiku performansom, kojim je kroz kratke poetske fragmente naglasila najvažnije motive i emocije svakog od jedanaest radova, stvarajući intiman most između publike i svojih slika.
Prostor Crne sobe dodatno su oživljavale antropomorfne figure zeca, jarca i krave, kao utjelovljeni motivi iz umjetničkog imaginarija, stvarajući atmosferu prohodne slike u kojoj posjetitelji nisu bili samo promatrači, nego i učesnici vizuelno-nadrealističkog svijeta.
Jedan od centralnih elemenata večeri bila je i velika virtuelna projekcija na zidu galerije, rezultat saradnje umjetnice i kreativnog programera Harisa Hadžića. Posjetitelji su putem VR uređaja mogli doslovno zakoračiti u novi, animirani svijet njenih slika, iskustvo koje je mnoge ostavilo bez daha.
Kao dodatni spektakl, glavna fasada Historijskog muzeja BiH bila je obasjana 20K vanjskom projekcijom jedne od Hanninih slika, posebno animirane za ovu priliku. Ovaj impresivan vizuelni prizor pretvorio je muzej u svjetleću pozornicu koja je pozivala prolaznike da uđu u izuzetan svijet Nostalgije djetinjstva.
Izložba Nostalgija djetinjstva ostaje otvorena za posjetitelje do 29.11. nudeći priliku da se doživi spoj slikarstva, performansa, tehnologije i savremene umjetničke magije koju potpisuje Hanna Dujmović.
Realizacija ove izložbe je podržana od strane Općine Novo Sarajevo i načelnice Benjamine Karić, dok se niko od nadležnih lica Historijskog muzeja (direktorica, kustos) nije odazvao povodom ovog događaja u ustanovi u kojoj rade i čije događaje trebaju pratiti.












