U septembru ove godine, kompanija Orbico pokrenula je druลกtveno odgovornu kampanju s ciljem ลกirenja svijesti o raku dojke. Kampanja je omoguฤila svim kupcima brendova Max Factor, Bourjois Paris, Bruno Banani, s.Oliver, Women’secret i Christina Aguilera da se pridruลพe borbi protiv ove opake bolesti. Tokom perioda od 1. do 30. septembra 2023., svaka kupovina proizvoda ovih brendova predstavljala je i donaciju za podrลกku borbi i prevenciji raka dojke. Partneri ovog projekta CM i DM su podrลพali ovu kampanju i omoguฤiliย kupcima da postanu neizostavan i vaลพan sudionik u ovom humanitarnom naporu usmjerenom na borbu protiv raka dojke.

Kompanija Orbico je, u sklopu Race for the Cure utrke, koja je odrลพana 1.10. u Sarajevu, s ponosom donirala sredstva u iznosu od 15.000 KM Think Pink organizaciji, ฤiji je rad veฤ godinama posveฤen podrลกci oboljelima od raka dojke, te unaprjeฤenju prevencije i lijeฤenja. Kreiranjem Orbico tima za sudjelovanje u utrci, na ฤelu sa direktoricom Marinom Nevrt, kompanija je omoguฤila svojim zaposlenicima, njihovim porodicama, partnerima i drugima, da zajedniฤkim snagama pruลพe dodatnu podrลกku ovoj nadasve vaลพnoj organizaciji kroz prikupljanje registracija za Race for the Cure utrku.
Kroz druลกtveno odgovorno poslovanje, kompanija Orbico nije samo demonstrirala svoju posveฤenost borbi protiv raka dojke, veฤ je i postavila primjer kako udruลพenim snagama moลพemo ostvariti znaฤajan napredak u prevenciji i lijeฤenju ove ozbiljne bolesti. Poruka kampanje Zajedno za ljepotu, zajedno za ozdravljenje ostaje jasna, samo zajedniฤkim snagama moลพemo postiฤi izvanredne stvari.
