11. FMCG RETAIL SUMMIT: Trgovci odlučni u borbi protiv izazova današnjice

Release Date
21/02/2025
foto
InStore magazin

U Sarajevu je uspješno završen 11. FMCG RETAIL SUMMIT, koji je ponovo okupio vodeće aktere industrije robe široke potrošnje, trgovine i distribucije. Više od 500 učesnika iz 64 kompanije imalo je priliku poslušati izvrsna predavanja i dinamične panel-diskusije, širiti poslovnu mrežu, uz razmjenu iskustava, inovacija i najboljih praksi koje oblikuju budućnost ovog sektora.

Centralni događaj najveće konferencije o robi široke potrošnje bio je panel s predstavnicima vodećih trgovaca u BiH, u kojem su učestvovali: Ljiljana Kunosić, CEO Bingo Group, Damir Šlosel, direktor dm BiH, Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzuma d.o.o. Sarajevo, i Slavko Sić, CEO i predsjednik Uprave Ina i Energopetrola. Oni su se jednoglasno složili da su vremena izazovna, ali da su spremni suočiti se s promjenama i pronaći rješenja koja će osigurati stabilnost tržišta i odgovoriti na potrebe potrošača. Na kraju su dodali da je njihov zadatak osigurati kvalitetnu ponudu, stabilne lance snabdijevanja i iskustvo kupovine koje odgovara novim očekivanjima tržišta.

Budućnost industrije kroz prizmu inovacija i trendova

Ove godine, kao i prethodnih, organizatori su se potrudili osigurati bogat program s fokusom na važne teme koje definiraju budućnost industrije: digitalizacija, održivost, promjene u potrošačkim navikama i inovacije u ambalaži. Istaknuti govornici, uključujući vodeće menadžere, poduzetnike i istraživače, podijelili su svoja iskustva i vizije o budućnosti industrije, naglasivši važnost fleksibilnosti i prilagođavanja, ali i zajedničkog djelovanja.

– FMCG RETAIL SUMMIT nije samo mjesto za razmjenu znanja, već i prilika za uspostavljanje novih partnerstava i jačanje industrije kroz zajedničke projekte i inicijative. Kroz ovakve događaje zajedno doprinosimo razvoju sektora robe široke potrošnje. Napominjem da je, shodno interesovanju, odlučeno da centralna tema Sarajevo Marketing Summita, koji se održava u oktobru, bude Marketing u FMCG industriji, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator ovog događaja.

Priznanja za lidere u industriji

FMCG sektor je dinamičan, pun izazova, promjena i novih prilika. Svaka godina donosi novitete, potrošačke navike se mijenjaju, a tržište se neprestano prilagođava. No, jedno ostaje nepromijenjeno – ljudi koji pokreću ovu industriju i koji nesebično doprinose njenom rastu i razvoju.

Tako se već tradicionalno, u sklopu konferencije dodjeljuju priznanja najistaknutijim profesionalcima. Na svečanoj večeri uoči 11. FMCG RETAIL SUMMITA, priznanje za doprinos razvoju FMCG industrije uručeno je Damiru Šloselu, direktoru dm drogerie markt Bosna i Hercegovina. Posvećenost gospodina Šlosela, kao i kompletnog tima koji predvodi, učinila je dm drogerie markt Bosna i Hercegovina jednim od lidera tržišta, a ova nagrada potvrđuje njihovu dugogodišnju viziju i uspjeh.

Pored toga, dodijeljena su i priznanja najboljim category managerima iz vodećih trgovačkih lanaca u BiH.

Oni koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu nagrađeni su priznanjima: Armina Suljić, rukovoditeljica robnih programa alkoholna i bezalkoholna pića, duhan, topli napici i hrana za djecu u kompaniji Bingo; Irma Zolj Džeko, category managerica za njegu lica i make up u komapniji dm BiH; Jasmina Mešanović, category managericu za Snacks, Basic dry food, Basic Fresh food, Household u kompaniji Holdina d.o.o.; Edin Durmišević – category manager na kategorijama svježe meso i riba u kompaniji Konzum d.o.o. Sarajevo.

Pored priznanja istaknutim category managerima, poseban trenutak bila je dodjela nagrada simboličnog naziva “Naši heroji”, predstavnicima zaposlenika trgovačkih lanaca za svakodnevni trud i nastojanje da potrošačima pruže što bolju i kvalitetniju uslugu. Ovogodišnji dobitnici nagrada su: Zarifa Čaušević, iz kompanije Bingo; Lejla Avdić Pašagić,  iz kompanije dmBiH; Samir Klempić, iz kompanije Energopetrol; Željka Šarac, iz kompanije Holdina; Esma Čerkez, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Konzum, Žana Modić, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Mercator.

Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia i InStore magazine, uz podršku vodećih kompanija iz industrije kao sponzora i partnera. Naredno druženje zakazano je za 26. mart 2026.

FMCG RETAIL SUMMIT nastavlja da bude centralno mjesto okupljanja profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, donoseći inovacije, trendove i prilike za rast cijele industrije.

 

Generalni sponzor: Planet

Retail partneri: dm, INA i Energopetrol, Bingo, Konzum i Mercator

Zlatni sponzori: PIS, Mi99, NLB Banka, Lactalis, Mastercard

Oficijelno vozilo: Guma M

Srebreni sponzori: DS Smith, Ananas, Najlepše želje, Bioten, Nelt, Fino.

Prijatelji projekta: Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Menprom, Perutnina Ptuj, Binvest, Grand Black’n’Easy, Čokolino, Cedevita Vitamin Water, Vina Laguna, Boreas, Argeta, Lasta, OVNAK, InfoStudio, Fine Food, ASBIS, Jaffa Crvenka, Karika, Patelina, Antique.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.