Sarajevo Marketing Summit

12. Sarajevo Marketing Summit: Od tradicije do AI – transformacija marketinga

Release Date
11/11/2025

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje ฤ‡e odgovor dati vrhunski struฤnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji ฤ‡e se odrลพati 13. novembra 2025. u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodiลกnjeg Summita je FAST TRENDS, FASTER MOVES, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinลกkoj industriji i na to kako one oblikuju sutraลกnjicu. Kroz cjelodnevni program uฤesnici ฤ‡e imati priliku istraลพiti kljuฤne trendove i inovacije koji danas definiลกu marketing.

Struฤnjaci iz BiH i regiona govorit ฤ‡e o tome kako marketing moลพe spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potroลกaฤa i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova buduฤ‡nosti.

Uฤesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, oฤekuje poseban doลพivljaj gdje ฤ‡e njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadrลพaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima dogaฤ‘aja.

Renomirani strateg i predavaฤ Vladimir Vuliฤ‡, otvorit ฤ‡e Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok ฤ‡e svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i proลกlogodiลกnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu โ€“ Mirsada Kadribaลกiฤ‡, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadลพiฤ‡, marketing menadลพerica u dm drogerie markt.

Kadribaลกiฤ‡ ฤ‡e otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja paลกteta broj 1 u Evropi, uspjeลกno gradi brend relevantan novim generacijama potroลกaฤa, a Hadลพiฤ‡ ฤ‡e iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom Tu sam ฤovjek, tu kupujem,ย  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.

I ove godine bit ฤ‡e dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili znaฤajan trag u razvoju marketinลกke struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu paลพnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obiljeลพile svijet marketinga u proteklom periodu.

O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit ฤ‡e Selma Jusufoviฤ‡ iz sarajevske mljekare Milkos, dok ฤ‡e Stana Dลพudoviฤ‡, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehiฤ‡, suosnivaฤ i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data veฤ‡ danas mijenjaju naฤin na koji razumijemo potroลกaฤe i donosimo marketinลกke odluke.

Posebnu paลพnju privuฤ‡i ฤ‡e i predavanje Melanje Koroลกec, struฤnjakinje za strateลกki razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoฤ‡u i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaลกkim ลกampionom Bojanom Kriลพajem, koji ฤ‡e otkriti kako sportisti doลพivljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.

Sarajevo Marketing Summit veฤ‡ 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju buduฤ‡nost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji joลก nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to uฤiniti โ€” broj mjesta je ograniฤen, a registracija je moguฤ‡a putem linka https://marketing-summit.ba/#prijave.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je znaฤajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te ล tark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.