Nakon malo duže pauze grafička dizajnerica i pionirka digitalne mode u BiH, Saira Čandić nas je još jednom impresionirala svojom digitalnom kreacijom. Ovaj put riječ je o crvenom korzetu po uzoru na jedan od ikonskih filmova Bram Stoker’s Dracula Francisa Coppole iz 1992. Inspiracija je bio oklop koji na početku filma nosi lik Dracule, a kojeg igra Gary Oldman.
– Jedna od pozadina mog poslijednjeg dizajna jeste da sam prethodno spomenuta u članku Najsvetliji trenuci bh. modne scene u 2023. godini, ni manje ni više nego kao pionirka digitalne mode u BiH. Shvatila sam da nisam puno dizajnirala od januara ove godine i osjetila sam izazov da se vratim u tu kreativnu rutinu i napravim brzu digitalnu vježbu, kaže nam Saira.
U posljednje vrijeme Saira posebnu inspiraciju nalazi u radu pokojne Eiko Ishioka, japanske art direktorice i modne dizajnerice.
– Njen dizajn utjelovljuje sve što me osobno privlači i sve ka čemu težim kao svom, jednog dana prepoznatljivom stilu – tamno, gotički, proizašlo iz savremenih subkultura poput drag i punk scene ’80-ih. Pokušala sam na svoj način rekreirati njen poznati oklop koji je Gary Oldman u jednoj kratkoj sceni nosio u filmu ‘Bram Stoker’s Dracula’ Francisa Coppole iz 1992, kaže Saira.
Oklop koji je Eiko Ishioka dizajnirala je nadahnut crvima i izloženom muskulaturom, i oslanja se na anime tradiciju i umjetnike, poput Ryoko Yamagishi, manga umjetnice.
– Fasciniralo me što se baš oklop stalno reinterpretirao od strane japanskih umjetnica kroz decenije. Pravi, ne digitalni korzet sam prvi put obukla za Halloween ove godine, i od tad za mene predstavlja moderni oklop. Zanimljivo mi je kako nešto što vam doslovno ograničava kretanje, u isto vrijeme daje i slobodu. Želim napuniti ormar vintage korzetima, ali mislim da je to težak i skup sport, pa je digitalna inačnica nekako bila logično riješenje i mota mi se po glavi od oktobra, ističe Saira.
S nestrpljenjem čekamo nove digitalne komade.