Processed with VSCO with b4 preset

Billainov film FUGITIVE u pohodu na nagrade na međunarodnim filmskim festivalima

Release Date
30/01/2023
naslovna fotografija
Lingo photography

Prije samo nekoliko dana, Billainov prvi film Fugitive dobio je svoju petu nagradu na međunarodnim filmskim festivalima, ovog puta na Top Shorts film festivalu i Fantasy/Sci-fi film and screenplay festival sa sjedištem u Los Angelesu, što je postavilo lokalni temelj na internacionalnoj sceni između Billainove dubinske naracije kroz decenije izdanja koja su iznjedrila njegov multižanrovski pokret Cyberneuro.

Pozitivan feedback krenuo je sa Sarajevo Film Festivala, a odjeknuo je širom svijeta od koscenariste zadnjeg Matrix filma Aleksandra Hemona, do Brucea Sterlinga, jednog od očeva cyberpunka koji je podsticao film da ide na što više festivala, Hasana Bajramovića, 3D kreatora koji stoji iza Love death and robots, posvećenog obožavatelja Billainove muzike, sve do tehničkih detalja kao što je FL Studio, kompanija koja ima Fugitive kao prvi film na svijetu koji je u potpunosti muzički komponovan i dizajniran zvukom u njihovom programu: Film koji je nastao iz muzičkih izdanja.

– Ideja za film je već postojala jer je moje iskustvo počelo oko 2010. sa izdanjem ‘Blockfield’, sada nakon tri protagonista Broela, Kire i Zana u jedinstvenom muzičkom mračnom, ali emotivnom naučno-fantastičnom okruženju. i složeniji sa svakim narednim izdanjem, stvarajući koherentan, detaljan izgled, dok je i dalje pazi na dovavanju zagonetki i određenih cliffhangera, rastući vrlo posvećenu bazu obožavatelja koji želi znati više, strpljivo čekajući. Za one koji nisu gledali: Tema filma istražuje tanku liniju između ljudskog i vještačkog, a mislim da most ili ključ između to dvoje leži u sjećanjima kao sili koja definira vrijeme i vrijeme kao sili koja definira sjećanja u ovoj vječnoj koegzistenciji koju mi su uhvaćeni u djelić koji nazivamo ‘životom’. Egzistencijalni vrtlog u svoj svojoj ljepoti i nestanku je divan format koji se može predstaviti ljudima na mnogo načina. Ako je to ono što nas čini ljudima, sigurno je isto i za sve ostalo, uključujući i mašine, kaže Billain.

 

Ovo je najveći cyberneuro projekt. Cijeli film je urađen s toliko stvari koje je, kako kaže Adis, naučio usput, od snimanja pokreta u svojoj kući do uputstava kamerom i režiranja rasporeda prostora u scenama, i općenito razumijevanja storyboarda koji je Marko Gačnik kasnije izveo.

Jedna od lijepih stvari koja mi je olakšala put u filmsko stvaralaštvo i razumijevanje bilo je gledanje predavanja Davida Lyncha, Hansa Zimmera, Neila Gaimana i Wernera Herzoga kao instruktora masterclassa. Najviše zato što imaju divna iskustva koja su svijetu dokazala da je sve moguće. Tim je prirodno rastao, jer sam želeo da u projekat uključim i svoje prijatelje u kojem je svak strucan u necemu drugom. Bilo je teško jer sam u isto vrijeme radio na igrici Scorn i albumu Lands Unbreahced, kaže Billain.

Jedna od zanimljivijih stvari je da Billainov prijatelj Cheng Weizhi nije znao engleski, a Billain ne znam kineski.

– Pola filma je rezultat toga što smo 3 godine razmjenjivali slike kao jezik i koristili Google translator. Mislim da to nije moguće kod mnogih ljudi, što filmu daje još dublje značenje. Jedna od saznanja koja su se međusobno povezivala bila je moja navika da ostavljam ‘Eyetifacts’: kamenje sa ucrtanim tehničkim očima. Moja ‘eyetifact’ rock priča takođe počinje možda negdje oko 2009. godine. Do ove dana, ostavio sam oko 6000 kamenja širom planete na ulicama, parkovima i plažama, sa kontakt informacijama na poleđini. Mnogi ljudi su mi slali poruke da mi se zahvale na poklonu koji su drugi čuvali kao talismane. To znači da prenosim sjećanja drugima širom svijeta, ističe Billain.

Iako otvorena za određene eksperimente, cjelokupna bass muzička scena u početku nije podržala ideje filma povezanog s albumom.

Pretpostavljam da je film bio previše za provariti. O domaćem tržištu da ne pričam, nikad ništa nije išlo glatko, do mjere da je jedna od domaćih produkcijskih kuća čak pokušala ostvariti finansijsku korist. Tako da film sad ima i svog advokata. Sjećam se da su me ljudi gledali kao luđaka dok sam predstavljao budućnost dubljih narativa nekim velikim izdavačikim kućama. ‘Klupska vrijednost’ nije mogla shvatiti potencijal dok se to nije dogodilo. Za mnoge od njih to je bio finansijski rizik čak i kada smo imali sponzore koji su pokrivali sve troškove, bio sam spreman ići tako daleko. Ali u širem smislu, vjerovatno su doživjeli ovako nešto kroz recimo ‘Interstella 5555’ Daft Punka, ili albumski mjuzikl Michaela Jacksona koji svakako ima ovakav pristup u svojoj srži kao dio albuma. I stalno govorim, to je budućnost. Neka vrsta budućnosti koju volite istraživati unutar jezgra naših DNB/Halftime/Hip-hop bas inovacija. Mislim da labeli moraju biti hrabriji jer je ovo jedan od mnogih načina za inovaciju. To je svakako dokazalo da filmski eksperimentalni format može uspostaviti scenu znanstvene fantastike od lokalnog do globalnog koja je važna za naše partnere u Symphony-ju koji je upravo bio ogroman vjetar u ledja ovom projektu, kaže nam Billain.

Kasnije ove godine, Billain najavljuje izdavanje soundtracka za film Fugitive, s Juliom Marks na glavnoj filmskoj temi, a poluoficijelno je najavljen i treći album, ali rok izlaska još nije definiran.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.