Colin Farrell: Dobra djela su nešto po čemu se uspjeh ljudskih bića treba mjeriti

Release Date
04/04/2015
materijal ustupio
Dolce&Gabbana ured za press
prijevod
Emina Saletović

Dvije decenije su prošle od lansiranja Pour Homme, prvog Dolce & Gabbana muškog mirisa, oličenja Dolce & Gabbana muškarca. Domenico i Stefano nedavno su predstaviti modernu interpretaciju ovog muškarca, naglašavajući dubinu njegovog karaktera novim mirisom Intenso Eau de Parfum. Čast da bude zaštitno lice nove generacije Dolce & Gabbana muškarca pripala je zgodnom Ircu, Colinu Farrellu, kojeg s nestrpljenjem čekamo u novoj sezoni serije True Detective.

 

Kakve osjećaje u Vama budi Intenso?

– Prijevod imena je intenzitet, intezivno. Život je sam po sebi intenzivno iskustvo bez obzira na ono čime se bavite. Čini se da je život puno više od onoga što nam se dešava, nekad se čini da je bitnije kako mi shvatamo ono što nam se dešava nego šta se ustvari dešava i kako reagujemo na sve s čime smo svakodnevno suočeni. Tako da mislim da se ideja tog intenziteta odnosi zapravo na naše živote.

Šta Vam se najviše sviđa u vezi s ovim parfemom?

– U isto vrijeme je jednostavan i delikatan, jako elagantan i ne nadvladava prirodni miris onog ko ga nosi, nego ga upotpunjuje. Miris, kao jedno od pet čula, ima veze sa pamćenjem, prisjećanjem, tako da oni koji posjeduju ovakav parfem mogu da stvore svoje vlastite uspomene vezane za njega. Mirisi izvlače djeliće uspomena. To je jedna od najjasnijih stvari do kojih vas može dovesti neki miris uspomena na neko vrijeme ili mjesto. Miris određenih stvari kao što je PlayDough (dječija glina u raznim bojama) me automatski vraća u to vrijeme. Mirisi određene hrane me podsjećaju na dom. Ideja mirisa je to prizivanje uspomena, vremena, mjesta … Nešto što nas može vratiti u neko emotivno stanje unutar nas samih. Elizabeth Taylor je bila moja prijateljica. Još uvijek kod kuće imam bočicu parfema koji je ona nosila i kad god pomirišem taj parfem on me vrati u momente koje sam u svom životu dijelio s njom.

 

Da li često nosite parfem?

– Često nosim parfem. Prvi puta kada sam pomirisao Intenso odmah mi se svidio. Sad ga koristim kad god izlazim!

Može li parfem pridonijeti određenom raspoloženju kada su u pitanju svečane prilike?

– Ne vidim zašto ne bi mogao. Sve zavisi od toga koliku važost ustvari pridajte parfemima koji vam se sviđaju ili koje volite da nosite. Čulo mirisa je je jedno od najmoćnijih čula bilo da je su u pitanju ljudski prirodni feromoni ili nešto u što je uloženo dosta truda da se proizvede, stavi u bočicu i proda – miris je jako važan. Dakle, ne vidim zašto to ne može biti ulaz u neku divnu večer.

Kako biste Vi definirali intenzivne emocije?

– Intezivne emocije su osjećaji koji vas u potpunosti obuzmu i tjeraju naprijed, tjeraju da doneste odluke i da djelujete prema tim odlukama. Ovakve emocije su sredstvo kroz koje se kreiraju naši životi.

Koliko je Vama bitno izabrati pravi miris?

– Vjerujem da u životu ne postoji baš puno sigurnih i generalnih činjenica koje su primjenjive u većini slučajeva, ali mislim da možete prepoznati suštinu onoga kako se neko želi prestaviti kroz parfem koji nose. Parfem se koristi kao tihi oblik predstavljanja. Prije nego se išta izgovori i prije nego se rukujete s nekim, miris vas može dotaći i stvoriti neku vrstu mosta među ljudima, neki moment prepoznavanja. Većini ljudi parfem koji nose predstavlja bitan dio onoga što oni jesu i kako žele da se prikažu svijetu.

Intenso predstavlja modernog Dolce&Gabanna muškarca, šta danas znači biti moderni Dolce&Gabbana muškarac?

– Vjerujem da su iskrenost, poštenje i integritet jedna vrsta mjerila s kojima ljudi, s vremena na vrijeme, označavaju uspjehe ili neuspjehe u svom životu. Te tri stvari su mnogo važnije od novca, uticaja i materijalnog bogatsva. Snaga čovjekove riječi ili snage njegove sposobnosti da čini dobra djela su nešto po čemu se uspjeh ljudskih bića treba mjeriti.

I prije ste radili sa Markom Seligerom, kako je bilo ponoviti to iskustvo?

– Bilo je odlično. Radio sam i prije sa Markom i divno smo se proveli. Dan je bio prelijep. Mark je došao super pripremljen, razmjenjivali smo ideje, sve je išlo lagano… Još jedno divno iskustvo.

Vi ste Irac, D&G je italijanski brend, šta Italija i Irska imaju zajedničko?

– Mislim da oba naroda dijele taj osjećaj važnosti porijekla i poštovanja prema ljudima koji su tu bili prije nas. Za sve vrijeme koje sam proveo u Italiji i poznavajući nekoliko Italijana primjetio sam da su svjesni značaja porodice što je jako bitna stvar. Osim toga, mislim da dijelimo tu strast prema radostima života i osjećaju zajedništva kao i prema pjesmi i plesu.

Kako se dotjerujete, imate li neki poseban ritual?

– Probudim se spreman, dobar san to odradi za mene. Ukoliko ne radim na nekom filmu onda puštam kosu kako bih imao što više opcija za sljedeću ulogu, mogu je po potrebi skratiti ili ostaviti dugom. U većini slučajeva uređivanje za mene podrazumjeva pranje zuba i prolazak prstima kroz kosu da bi izgledala prirodno i opušteno bez neke stroge forme i oblika.

Kako uspjevate uvijek dobro izgledati i biti u formi? 

– Pored joge koja mi se sviđa jer je zabavna, volim pješačiti po brdima Los Angelesa. Na samo 20 minuta vožnje od centra nađete se u divnoj prirodi, brdima i šumama okruženi kojotima, rakunima i sivim sokolima. Priroda je ovdje očaravajuća. Uživam u tim svojim momentima.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Ekskluzivno za FBL parfimer MICHEL ALMAIRAC: Miris je umjetnost, nauka i emocija