Sarajevo je sinoć zablistalo u duhu savremene kreativnosti i umjetničke znatiželje. U IQOS butiku u ARIA Mallu, predstavljeni su prvi obrisi saradnje između modnog dizajnera Marka Fehera i brenda IQOS u okviru njihove globalne kreativne platforme Curious X, prostora gdje znatiželja prestaje biti samo impuls, a postaje umjetnost u pokretu.
Globalna vizija u lokalnom kontekstu
Djelo Marka Fehera, koje će nastaviti svoj umjetnički put u IQOS buticima u Sarajevu i Banjoj Luci spoj je futurističkih linija, personaliziranog motiva i elemenata tradicionalne simbolike. No ono što je čini drugačijom jeste svrha djela, nije tu da ukrašava, već da provocira misao, podstiče znatiželju i otvara prostor za interpretaciju.
Prema riječima Marka Fehera, ovo je tek uvod u širi kreativni koncept koji se razvija u saradnji s brendom IQOS.
– Ovo je prikaz primjene motiva koji sam osmislio za IQOS. Motivi su dio tradicionalnih elemenata iskazanih na novi način povezanih sa brendom a treba da budi radoznalost. Boje i forma su u potpunosti povezane s brendom, ali ono što dolazi poslije bi moglo biti još uzbudljivije, izjavio je Feher, uz osmijeh koji najavljuje nastavak priče.
Inače, Curious X nije obična kampanja. To je živa platforma koja briše granice između tradicije i savremenog izraza, okupljajući umjetnike iz različitih sfera od mode, preko muzike, do dizajna kako bi reinterpretirali naslijeđe na način koji je, kako navode iz IQOS-a, hrabar, neobičan i često neočekivan, ali prije svega podsjetnik na spremnost da svakodnevicu posmatramo drugačijim očima.
Umjetnost u tri čina
Na početku ove godine Curious X okupio je troje umjetnika koji simbolično predstavljaju tri dimenzije izraza: modu (Marko Feher), muziku (Amira Medunjanin) i elektronski zvuk (DJ Bojsky). Svako od njih predstavlja tradiciju iz sopstvene perspektive, stvarajući most između prošlog i budućeg. Platforma Curious X kroz njihovo djelovanje postaje svojevrsna radionica budućnosti, u kojoj se tradicija ne čuva u ladici, nego transformiše u nove forme izraza.
Početak koji obećava
Menadžer kategorije bezdimnih proizvoda kompanije Philip Morris International u BiH, Aber Babić istakao je zadovoljstvo saradnjom.
– Zaista mi je čast biti dio zajednice u kojoj djelujemo, i to na jedan poseban način kroz kreativnost i zajedničko stvaranje nečega novog, poručio je Babić.
I dok posjetitelji budu šetali kroz butik, možda i ne slute da stoje na početku šire price, priče u kojoj će se umjetnost, znatiželja i tehnologija spojiti u nešto sasvim novo.