Album My City, My Voice predstavlja 12 pjesama muzičarki, koje govore o urbanom životu od Ankare, srca Anadolije, do ključnih balkanskih gradova poput Skoplja, Sarajeva i Mostara. Spajajući gradske zvukove s indie rockom i elektronskim ritmovima, album utjelovljuje esenciju alternativne muzike. Riječ je o projektu Kreşendo organizacije koja potiče raznolikost i kreativnost na muzičkoj sceni, a koji je podržao British Council, s ciljem da daju ženama glas na muzičkoj sceni.
Muzičko putovanje od Ankare do Balkana
Snimljen u Ankari i Beogradu, album je producirala Beril Sarıaltun, s pjesmama napisanim i aranžiranim od strane žena. U partnerstvu s Brighter Soundom, trening sesije pokrivale su različite teme uključujući muzičku produkciju i soundscape design. Holly Phelps je mentorica projekta. Dok avangardni elementi prožimaju duh Ankare u nekim pjesmama, balkanske pjesme besprijekorno spajaju tradicionalne i savremene tonove, odjekujući živopisnim zvukovima gradskih ulica. Album My City My Voice istražujue brojna iskustva žena u urbanim okruženjima, a slušateljima je pružena kulturna lepeza od Ankare do Balkana.
Teme slobode, identiteta i pripadnosti isprepletene u melodijama Ankare
Belki Bir Gün Evi Bulursun, pjesma Sılae Argun koja otvara album, istražuje ljudske i urbane dimenzije potrage za domom, dok druga pjesma Benimleyim i Seda Savaş vode u šetnju ulicama Ankare s melodioznim zviždukanjem.
Alaska se, spajajući violončelo s intenzivnim synth bassom u pjesmi Fanus, suočava sa svojim nezadovoljstvom Ankare, dok Göksu, kroz svoju alternativnu rock himnu Sığamam, žudi za bijegom od rutine grada.
Sower pjevačice Mabastet govori priču o imaginarnom liku koji silazi s neba kako bi raspršio zvijezde, izazivajući atmosferu bajke s ambijentalnim dodirima. Dok Kuma Burçe Karace opisuje život žene iz sela blizu Ankare kroz impresivne klavirske melodije praćene tradicionalnim instrumentom, zurnom.
Pjesma Biz Berfine Deniz ističe različita iskustva žena spajajući gradske zvukove s ponavljajućim, odjekujućim frazama. U posljednjoj pjesmi albuma, Benim Artık, muzičarka Oiku se bori između ostanka i napuštanja Ankare, privlačeći slušatelje nostalgičnom melodijom ispunjenom uspomenama iz djetinjstva.
Od makedonskih narodnih pjesama do bh. elektroniske scene
Među balkanskim pjesmama, prva je Dreamy Lament Katarine Ranković, koja spajaja melodije s planinskih područja Srbije s modernim stihovima života u gradu.
Gazel o Mostaru Dore Sesar, inspirirana je Gazelom o Mostaru Derviš-paše Bajezidagića iz 16. vijeka posvećenog gradu Mostaru. Ovi gotovo 500 godina stari stihovi, praćeni tradicionalnim instrumentima poput kavala i kanuna, simboliziraju staru, orijentalnu srž Mostara.
Pjesma Lamento Velo, inspirirana makedonskim narodnim ljubavnim pjesmama, Plamenke Trajkovske kombinira njenu solo kompoziciju violine sa zvucima Turskog bazara, Vardarske rijeke i naselja Radishani u Skoplju.
Marla Felis odaje počast sarajevskoj underground muzičkoj sceni trakom Afterdark 33, semplujući ikoničnu pjesmu Requiem Adija Lukovca, pionira elektronske muzike Bosne i Hercegovine, spajajući prošlost i sadašnjost.
Projekt koji ujedinjuje muziku i tehnologiju
Kreşendov umjetnički projekt otkrivanja, My City, My Voice, ima za cilj osnažiti žene i marginalizirane skupine u muzici. S podrškom British Council, potiče kulturni dijalog od Balkana do Ankare.
Od 2021. godine, My City My Voice pruža online radionice i mentorske programe digitalne muzičke produkcije. Projekt omogućuje sudionicama da interpretiraju svoje gradove kroz muziku. U prvom izdanju, album je predstavio muzičko putovanje Istanbula, dok je u drugom izdanju istražio glasove i priče iz Diyarbakıra, Gaziantepa i Izmira. Sada, u trećem izdanju od 2024. godine, spaja balkanske gradove i Ankaru, srce Anadolije.