NADINE MIČIĆ i BLACK BERIZ su zaštitna lica nove kampanje bh. brenda BUUB.

Bh. brend BUUB. poznat po svojim provokativnim kampanjama, uz novu je lansirao i svoj novi proizvod BUUB.sak. Ovaj put su za nosioce kampanje izabrali glumicu Nadine Mičić i repera Black Beriza. BUUB. sak je ponovo predviđen kao unisex proizvod, vrlo jednostavan, minimalističkog dizajna i ravnih linija.

 

BUUB 2020 (4)

 

Kao i do sada, BUUB. proizvodi se nastavljaju proizvoditi u Bosni i Hercegovini i ekipa je vrlo ponosna da cijeli koncept, brend i dizajn i dalje lansiraju isključivo kao 100% bh. produkt.

 

Shodno tome, BUUB. je izabrao Nadine i Black Beriza, da bi ujedno dali na značaju mladim uspješnim bh.umjetnicima. Nadine Mičić, poznata po svom izuzetnom glumačkom talentu, ovaj put je u kampanji oličenje dive Y generacije, dok je nasuprot nje zločesti dečko, reper Black Beriz koji oslikava modernog mladog muškarca današnjice koji se ne libi pokazati svoj seksipil i muževnost.

 

BUUB 2020 (1)

 

Kampanju je fotografisao Mario Klein, za šminku i kosu su bili zaduženi Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović. Art direkciju i koncept je i ovaj put radio Jaan Amir Alić.

 

Shodno trenutnoj COVID situaciji, proizvodi se mogu naručiti i kupiti preko zvaničnih BUUB. profila na društvenim mrežama.

 

BUUB 2020 (2) BUUB 2020 (3) BUUB 2020 (4) BUUB 2020 (5) BUUB 2020 (6) BUUB 2020 (7)

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Gola ramena – street style trend koji volimo