Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih poslovnih konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 4. i 5. juni u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, objavio je ime trećeg govornika, Petea Blackshawa, međunarodno priznati stručnjak iz oblasti digitalnog marketinga i brendiranja, inovator, autor i lider koji je bio zadužen za digitalne i društvene medije u kompanijama Nestlé, Nielsen i Procter & Gamble. Nakon uspješnog rada u ovim korporacijama, trenutno je na funkciji izvršnog direktora startap katalizatora i investicionog fonda Cintrifuse.
Blackshaw je bio globalni potpredsjednik zadužen za digitalne i društvene mreže u Nestléu, najvećoj prehrambenoj kompaniji na svijetu, gdje je predvodio inovativne digitalne projekte za stotine Nestléovih brendova. Prethodno je bio direktor marketinga kompanije NM Incite nastale kroz partnerstvo korporacija Nielsen i McKinsey. U svojoj bogatoj karijeri, osnovao je i tim zadužen za digitalni marketing u globalnom gigantu Procter & Gamble. Nakon što je napustio kompaniju, pokrenuo je sajt PlanetFeedback.com, jedan od prvih onlajn portala na kojem su potrošači mogli da iznesu svoje mišljenje o proizvodima.
Organizacioni tim konferencije ističe da dolazak ovakvih govornika u Jugoistočnu Evropu predstavlja nastavak napora koje konferencija Spark.me godinama ulaže u razvoj digitalnog marketinga, preduzetništva, start-up biznisa i novih tehnologija. Blackshaw ima specifično znanje koje može da podijeli sa publikom, jer kako sam ističe, iz svog iskustva kao lider u korporacijama sa jedne strane, i preduzetnik i inovator sa druge, uspio je da sagleda biznis sa obje tačke gledišta. Zbog toga, kako sam tvrdi, svojim iskustvom i znanjem pomaže korporacijama koje su u potrazi za inovacijama, kao i preduzetnicima koji traže investicije. Autor je knjige Satisfied Customers Tell Three Friends, Angry Customers Tell 3000: Running a Business in Today’s Consumer-Driven World, kao i istaknuti kolumnista prestižnog portala Advertising Age. Pored toga što je diplomirao na Harvardu, dobitnik je brojnih nagrada iz oblasti marketinga.
Organizatori konferencije su prethodno objavili imena dva Spark.me 2022 govornika, riječ je o je o Christopheru S. Pennu, svjetskom autoritetu na polju digitalnog marketinga čija je posebna ekspertiza u oblastima analitike, nauke o podacima i mašinskom učenju i Fredriku Härénu, istraživaču kreativnosti koji je do sada održao vieš od 2.000 predavanja u više od 70 država na šest kontinenata.
Karte za konferenciju Spark.me 2022 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu Spark.me. Puna cijena karte iznosi 300€, ali zainteresovani trenutno mogu kupiti svoju kartu po specijalnoj promotivnoj cijeni od 100€. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega 50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (4.-5. juna), start-up takmičenju (4.-5. juna), ručak za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (4. juna). Cijena karte ne uključuje troškove prijevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (name change), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Ovo je osmo izdanje Spark.me, a drugi put da će se konferencija održati u Porto Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju. Organizator Spark.me je kompanija doMEn, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, a generalni sponzor je kompanija m:tel.
Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja. Riječ je o interaktivnoj konferenciji koja je dizajnirana da podstakne kreativnost učesnika, da im omogući da unaprijede svoje znanje zahvaljujući međunarodno priznatim govornicima, da ih pomogne da unaprijede svoje poslovanje, kao i da sami osmisle i započnu nove poslovne poduhvate. Konferenciji Spark.me prisustvuje preko 700 učesnika iz više od 20 država širom svijeta.
Za više informacija o Spark.me 2022 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi Spark.me, Facebook stranicu Facebook, Twitter nalog @sparkdotme, Instagram nalog @sparkdotme/ i LinkedIn nalog Spark.me.