S nestrpljenjem čekamo novo izdanje Sarajevo Film Festivala. Za nagrade Srce Sarajeva u Takmičarskim programima 28. Sarajevo Film Festivala ukupno će se takmičiti 51 film. U četiri takmičarske selekcije – igranog, dokumentarnog, kratkog i studentskog filma – 20 filmova će zabilježiti svjetsku, 8 međunarodnu, jedan evropsku, 21 regionalnu i jedan bh. premijeru.
Ekipa FBL magazina će, kao i svake godine, pratiti filmove, ali i sve ono što će se dešavati na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala. Ove godine, pored vama najomiljenije ankete na našem Instagram profilu putem koje glasate za najbolje kreacije sa crvenog tepiha, oformili smo i poseban FBL modni žiri. Njihov zadatak će biti da prate modne kreacije na crvenom tepihu, te napišu svoj komentar/kritiku, koje ćemo objavljivati na FBL platformi.
Upoznajte naš fashion žiri koji čine Armin Ćosić, Jaan Amir Alić, Ensar Dervišbegović, Gordana Gasha Miladinović, Neira Sinanbašić, Samra Menzilović Ćatić i Helena Beljo. Oni će izabrati najbolji styling sa crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala.
Armin Ćosić
Armin Ćosić (Eisenach, Njemačka, 1997) je multidisciplinarni dizajner i umjetnik koji pristupa modi sa aspekta promatranja odjevnog predmeta kao objekta, medija ili predmeta umjetničkog djela. Magistrirao u polju unikatnog oblikovanja u modnom dizajnu na Odsjeku za produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti Sarajevo.
Njegovi modni projekti i kreacije su bili prezentirani na DESIGN.S Biennale (Brno, Češka – 2020), objavljeni u SPINNING SHADES Magazinu (Berlin, DE – 2019), izlagani u Goethe-Institute Bosna i Hercegovina (Sarajevo, BA – 2022), te nominirani za Distributed Design Awards (Barcelona, Španija – 2021).
U svom radu reciklira plastični i tekstilni otpad s ciljem artificijelizacije slike prirode u odnosu tijela i okoline. Aktivan je u polju kostimografije i scenografije za film, TV reklame, muzičke spotove i bilbord kampanje.
Jaan Amir Alić
Rođen je u Sarajevu. Po zanimanju je diplomirani ekonomista koji već devet godina radi kao brend menadžer Coty grupacije, Bvglari i Cartier brenda. Pored redovnog posla, vrlo je angažovan u segmentu kreativnog marketinga, a tokom karijere obavljao je poslove kreativnog direktora i marketing menadžera. Prepoznatljiv je kao jedan od aktivnijih Instagramera X generacije koji nesebično dijeli stavove s drugima i ne libi se da komentariše različite teme. Osnivač je brenda Buub. U martu ove godine se pojavio u ulozi art direktora koji se brinuo za nastup svoje dugogodišnje prijateljice, pjevačice Tijane Dapčević na Beoviziji 2022.
Ensar Dervišbegović
Vlasnik salona ENSAR – hair with character, jedan je od najprepoznatljivijih majstora s domaće frizerske scene, prepoznat i širom regije. U martu 2019. Ensar je osvojio prvo mjesto na takmičenju Made to create competition 2019 koje organizira globalna kompanija Schwarzkopf. Osvojio je prvo mjesto u kategoriji Avangarde, a pobjednikom su ga proglasili kolege i kolegice iz 17 evropskih zemalja.
Gordana Gasha Miladinović
Profesionalna stilistica i lice iza mnogih bosanskohercegovačkih modnih editorijala. U Londonu studirala Fashion Styling na Istituto Marangoni fakultetu. Po završetku studija, vraća se u Sarajevo. Zatim radi kao freelance stilistica za razne klijente, te kao modna novinarka na portalima i televiziji.
Neira Sinanbašić
Rođena u Sarajevu. Produkt dizajnerica sa magistarskom diplomom. Živi i radi u Zagrebu. Prije pet godina zajedno sa Matejom Dujić osniva brend Mateyaneira i osvaja regionalnu modnu scenu. Ideja za pokretanjem brenda došla je spontano i prirodno jer je njihova prva kolekcija CUT nastala kao zajednički projekt. Međutim, pri kraju procesa dizajniranja i izrade kolekcije, Mateja i Neira shvatile su da žele nastaviti saradnju i napraviti nešto konkretnije pa su se upustile u modnu avanturu zvanu brend Mateyaneira.
Semra Menzilović Ćatić
Samra Menzilović rodjena u Sarajevu. Novinarka, model, influenserica i majka dvoje djece Ajke i Isaka. Kao diplomirana žurnalistkinja na UNSA izražava poseban spisateljski interes i sklonost ka scenskoj i umjetničkoj oblasti. Vrlo brzo i uspješno se prilagođava novim medijima i priređuje autorske uratke za nekoliko uticajnih portala te kreira popularni i veoma praćeni serijal kolumni. Značajan profesionalni iskorak napravila je kreirajući autorske sadržaje na televizijskim ekranima. Slijedom profesionalnog uspona i razvoja novih medija, pokrenula je influenserski Instagram profil, gdje je prati više od 70 hiljada ljudi. Također, suvlasnica je brenda JJ by SM designe sa svojom najboljom drugaricom Jelenom Jugović Tuncel.
Helena Beljo
Mostarska dizajnerica Helena Beljo već nekoliko godina razvija brend odjevnih komada i modnih dodataka imena Poppy, nazvan po delikatnom cvijetu maka. POPPY je, kao i većina domaćih brendova, nastao sasvim slučajno iz hobija koji se uz puno truda, rada i kreativnosti pretvorio u ozbiljan posao. Hobi, prvotno zamišljen kao izrada torbi za članove obitelji, prijatelje i poznanike izrastao je u jedan od najprepoznatljivijih brendova na hercegovačkim ulicama.