SAINT LAURENT kuća ne želi više robovati modnom kalendaru

Francuska modna kuća Yves Saint Lauren objavila je da ove godine zbog pandemije uzrokovane novim korona virusom COVID-19 neće učestvovati na Sedmicama mode. Međutim, mnogo njihovo povlačenje vide kao pobunu protiv prezahtjevnog modnog kalendara. Prema kalendaru Francuske federacije mode i visoke mode, ove godine planirano je šest kolekcija.

 

Njihov glavni dizajner, Anthony Vaccarello nagovijestio je da težak raspored predstavlja teret.

 

https://instagram.com/p/B_eeXpoj0rh/

 

Svjesni trenutne okolnosti i njenih valova radikalnih promjena, Saint Laurent je odlučio preuzeti kontrolu nad svojim tempom i izmijeniti svoj raspored. Sada više nego ikad, brend će pratiti vlastiti ritam, cijeniti vrijednost vremena i povezivati se s ljudima globalno, približavajući im se u njihovom vlastitom prostoru i životu. S ovom stabilno postavljenom strategijom, Saint Laurent neće predstaviti svoje kolekcije niti u jednom unaprijed postavljenom rasporedu za 2020. godinu. Saint Laurent će preuzeti vlasništvo nad svojim kalendarom, piše na oficijelnom Instagram profilu modne kuće.

 

Ovakav stav reflektira riječi modnog dizajnera Giorgia Armanija koji je nedavno izjavio kako je došlo vrijeme da se sve što je ‘suvišno’ u modi.

 

– Svijet mode zastranio je u trenutku kad je luksuzni sektor usvojio načine poslovanja tipične za tzv. fast fashion s neprestanim ciklusima plasiranja novih proizvoda nadajući se da će tako prodati više. Ja ne želim više raditi tako, nemoralno je, tako počinje pismo Giorgia Armanija uglednom modnom časopisu Women’s Wear Daily.

 

Mnogi se slažu i sa Vaccarellom i sa Armanijem. Koronavirus je doveo u pitanje hiper-konzumiranje mode. Modni pokret Fashion Revolution poziva na etičniji oblik mode koji je siguran za sve, posebno za one koji prave odjeću.

 

 

fotografija_Saint Laurent proljeće/ljeto 2020. / Getty images

tekst_FBL

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Najbolje od Kaftan Studija sa crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala