Modni svijet ponovno je uzburkan dolaskom najnovijeg komada brenda Balenciaga – Towl Skirt (peškir-suknja), predstavljene na Sedmici mode u Parizu u sklopu kolekcije za proljeće/ljeto 2024. Ovaj bizarni komad sada se pojavljuje kao dio muške kolekcije, s podesivim kaišem, dugmadima i prominentnim logom brenda, a nosi se preko pantalona, a možete ga kupiti po cijeni od 925 eura.
Ubrzo nakon toga brend Ikea je predstavio svoj odgovor na Balenciaginu Towel Skirt. Ikea predlaže da svi zainteresovani umjesto Balenciagina komada, posegnu za njihovim Vinarn peškirom za kupanje, vrlo sličnim suknji, dostupnim po cijeni od 12,99 eura. Uz to, Ikea je dodatno provocirala reakcije na društvenim mrežama oblačeći svog modela u estetiku nalik Balenciaginoj.
Podsjećamo na slično rivalstvo od prije 6 godina kad je francuska kuća Balenciaga predstavila torbu u novoj kolekciji nove kolekcije, koja je predstavljena na Sedmici mode u Parizu. Modni dodatak – Arena Shopper torba – je neodoljivo podsjećao na veliku FRAKTA torbu švedskog diva Ikea, a koja je koštala 2145 američkih dolara. Predstavljena je kao ovogodišnja ‘it’ torba luksuznog brenda čiji kreativni direktor Demna Gvasalia često inspiraciju pronalazi u uličnoj modi i pop kulturi.
Balenciaga, pod kreativnim vodstvom kontroverznog Demna Gvasalija, već neko vrijeme eksperimentra s modnim komadima koji izgledaju svakidašnje, ali imaju enormne cijene. Nakon prošlogodišnjeg skandala koji je gotovo doveo do ukidanja brenda, najavljivano je da će se fokusirati na manje kontroverzne komade. Međutim, najnovija peškir-suknja ukazuje na suprotno. Iako je očigledno da su ovi potezi dio marketinške strategije, ipak sve to djeluje kao da rade neki socijalni eksperiment gdje se ispituju granica između ljubitelja mode i onih koji žude za najnovijim, trendoviskim komadima po svaku cijenu. Ovo otvara dijalog o prirodi savremene mode i njenom utjecaju na potrošače.