Objavljene su nominacije za ovogodišnjeg, 95. po redu Oscara, koji će se održati 13. marta u Los Angelesu, a film Everything Everywhere All At Once ima najviše nominacija, odnosno njih čak 11.
Čak devet nominacija dobio je njemački film All Quiet on the Western Front, a isti broj nominacija dobio je i film The Banshees of Inisherin.
Everything Everywhere All At Once je naučno-fantastičnoj indie komedija s Michelle Yeoh, koja je ušla u historiju kao prva Azijatkinja nominirana za Oscara, i Jamie Lee Curtis u glavnim ulogama, a neke od nominacija koje je film pokupio su one za najbolji scenarij, najbolju originalnu pjesmu, film godine, najbolju glavnu i sporednu glumicu, najbolji kostim. Vrijedi spomenuti kako je Everything Everywhere All At Once do sada skupio čak 387 nominacija i 259 nagrada.
Film su napisali i režirali Daniel Kwan i Daniel Scheinert, a radnja se vrti oko kinesko-američke emigrantice Evelyn Wang, koju glumi Michele Yeoh i koja je, usput rečeno, prva Azijatkinja ikada nominirana za najbolju glavnu žensku ulogu. Wang u filmu otkriva da se može povezati s drugim verzijama sebe u paralelnim svemirima i ima zadatak uništiti moćno stvorenje koje prijeti uništenju mulitverzuma.
U filmu se u sporednim ulogama pojavljuju Stephanie Hsu, Ke Huy Quan, Jenny Slate, Harry Shum Jr., James Hong i Jamie Lee Curtis, a New York Times je za ovaj film napisao da je vrtlog žanrovske anarhije s elementima komedije, SF-a, fantazije, filmova s borilačkim vještinama i animacije.
Inicijalno, redatelji su glavnu ulogu pisali za Jackieja Chana, ali su scenarij kasnije preradili tako da odgovara Yeoh i ponudili joj ulogu. Muziku za ovaj film radio je Son Lux u saradnji s Mitskim, Davidom Byrneom, Andreom 3000 i Randyjem Newmanom.
Film je bio veoma uspješan i u kinima i zaradio je više od 103 miliona dolara te je postao prvi film u produkciji A24-a koji je prešao 100 miliona dolara zarade. Također, zaradio je brojne pohvale za scenarij, režiju, vizualne efekte, kostim, originalnost, kinematografiju, kaskadersku koreografiju, a poseban je naglasak bio na dobro odrađenoj tematici egzistencijalizma, generacijske traume, nihilizma, neurodiverziteta i identiteta američkih Azijata.
Film su među deset najboljih filmova 2022. godine uvrstili National Board of Review i American Film Institute.