food blog TAKE ME TO FOOD kuha za FBL

Food blog Take Me To Food kreairan je sa željom da se čitaocima predstave brza i ukusna jela. Sve je počelo kao hobi, ali već sada blog postaje mala mašinerija, koja će prerasti u nešto još veće. Na blogu možete pronaći jednostavne, ukusne, zdrave, ali i neke manje zdrave recepte. Ne smiju se zaboraviti ni gluten free jela, koja su također zastupljeni u većem broju.

 

Osim pisanih recepata, Take Me To Food ima i svoju video produkciju na YouTubu, gdje svi čitaoci mogu pogledati neke zanimljive video recepte, a tu je Burger Show serijal, ali i slični food klipovi.

 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FPsRtY3cXMw[/youtube]

 

U budućnosti, svi posjetioci bloga imat će priliku gledati i čitati ukusne recepte, koji su u jednostavni i brzi za napraviti, a sad su posebno za FBL pripremili dva recepta bezglutensku pizzu s heljdinim brašnom i palačinke s bananom.

 

 

 

Pizza G2

 

Gluten free pizza s heljdinim brašnom

 

Tijesto / gluten free brašno, gluten free brašno od heljde, kvasac, sol, maslinovo ulje

Toppings / gluten free pileća šunka, Gauda sir, Mozzarella sir, pureći medaljoni, paradajz, origano

 

Prvo ćete napraviti tijesto. U malu zdjelu naspite tople vode i stavite kvasca da prekrije površinu vode. Promješajte i ostavite sa strane. U veću zdjelu stavite 300g brašna od heljde i 200g brašna bez glutena. Dodajte sol i supenu kašiku maslinovog ulja. Naspite tople vode u smjesu, nekih 175ml i dobro promješajte, a zatim dodajte kvasac ako je spreman. Mješajte dok ne formirate tijesto koje ćete zatim staviti na stol ili radnu površinu koju ćete prethodno posuti brašnom. Miješajte brašno rukama nekih 10-ak minuta, a zatim ostavite u zjedlu koju ćete prekriti providnom folijom. Ostavite na nekoliko sati na toplo mjesto u kući. Nakon nekoliko sati možete ga ostaviti i u frižider da prenoći.

 

Kada želite da pravite pizzu, prvo ćete ispržiti pureće medaljone na maslinovom ulju. Dodajte smo malo soli i bibera. Zatim ih ostavite sa strane i pripremite tijesto. Na stol ili radnu površinu pospite malo heljdinog brašna i miješajte rukama. Zatim prebacite na kuhinjski papir za pečenje i formirajte pizzu s oklagijom. Takvo tijesto stavite u rernu na 275 stepeni na nekih 10-ak minuta. Za to vrijeme izrendajte sir i isjeckajte šunku. Napravite i paradajz sos s domaćim paradajzom ili iz konzerve. Stavite u sjeckalicu paradajz ili rukama izgnječite, samo dodajte origana i malo soli.

 

Tijesto zatim izvadite iz rerne i stavite sos i toppings (nemojte zaboraviti na Mozzarellu). Pizzu vratite u rernu i pecite nekih pola sata ili dok dno pizze ne dobije smeđkastu boju. Servirajte uz omiljeno piće i uživajte!

 

 

 

Banana pancakes 11

 

Palačinke s bananom, jajetom, cimetom i čokoladom

 

 

potrebne namirnice / banana, jaje, cimet, čokolada za kuhanje

 

Razbijte jaje u blender i isjeckajte bananu. Dodajte jednu čajnu kašiku cimeta i izblendajte. Ukoliko nemate blender, možete koristiti mikser. Palačinke ispržite na tavi, na srednjoj temperaturi otprilike 4 minute na svakoj strani. Palačinke možete pržiti na maslinovom ulju ili na maslacu. Istopite čokoladu (onoliko koliko želite) na pari i pospite po palačincima. Servirajte na tanjiru i dodajte još malo cimeta.

 

tekst i foto_Take Me To Food

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Ukoliko nemate vremena HI PAW ekipa će prošetati vašeg psa