Bh. dizajner Marko Feher jučer je predstavio teaser kampanje za svoju najnoviju kolekciju No Comment, a danas je objavljena kompletna kampanja. Za zaštitno lice odabrana je Tatjana Šojić, jedna od najcjenjenijih i najboljih bh. glumica, a koja je inače poznata po rijetkim javnim izjavama, izbor koji savršeno odražava koncept kolekcije.
No Comment minimalistički je i misteriozan projekt koji ostavlja prostor da estetika i atmosfera progovore same za sebe. Iako Feher, prema najavi, nije želio komentarisati kolekciju, ekskluzivno nam je rekao: U svijetu savršeno generisanih tekstova, samo jednim klikom, ja biram izgovoriti manje. ‘No Comment’ je moj poziv da više mislimo, manje klikamo.
Kampanju je snimio fotograf Edvin Kalić, frizure potpisuje Ensar Dervišbegović, a makeup Renata Ponjević, a supernumerarij je Alaoui Ismail.

Tačke na Feherovim kreacijama upliću i umjetnički svijet japanske umjetnice Yayoi Kusame.
Feher često u svojim kolekcijama donosi jaku ideju gender bender i dual identity koncepta. Kalić sad to sve pojačava prizivajući atmosferu sličnu kultnom editorijalu Kristen Stewart za američko izdanje ELLE magazina iz 2012, koji je fotografisao Tim Munro gdje se kroz kontrast identiteta prikazuje seksualna napetost između likova. A obje te fotografije, i Kalićeva i Munroova, zapravo prizivaju slavnu fotografiju Woman into Man, Y.S.L iz 1979. Helmuta Newtona za Vogue Paris, a koja je provokativno, kulturno značajno djelo sa dubinom i višeslojnom porukom. Fotografija se često opisuje kao prikaz i stilizacija androgynosti, odnosno zamagljivanje granica između tradicionalnog muškog i ženskog. Fotografija namjerno stvara nesigurnost u vezi identiteta, tjera posmatrača da razmišlja o tome šta znači muško i žensko, gdje su granice i da li one uopštee postoje. Što rade i Kalić svojom fotografijom i Feher svojom kolekcijom.
Lokacije snimanja, Alipašino Polje, garaža i skladište, donose balans između sofisticirane high fashion estetike i urbane, gotovo industrijske okoline, čime kampanja spaja modnu preciznost, umjetničku slobodu i eksperimentalni vizualni pristup.
Iako se kampanja zove No Comment, ona snažno progovara o raznim temama, od estetike i identiteta do odnosa između mode i urbane svakodnevice.



















