U elegantnom ambijentu sarajevske Vijećnice, Max Factor je organizirao događaj kojim je predstavljen novi proizvod koji je zasigurno privukao pažnju. Na promociji je publici predstavljena inovativna False Lash Effect Supreme Recharge maskara, koja je obogaćena keratinom, te pruža ne samo impresivan volumen, već i njegu trepavica. Ovaj proizvod dolazi s modernim refillable dizajnom, čime Max Factor unosi novu dimenziju održivosti u svoju ponudu.
Događaj je svojim prisustvom upotpunila Severina, zaštitno lice kampanje, koja je svojom energijom i stilom savršeno utjelovila karakteristike brenda Max Factor – sofisticiranost, snagu i ženstvenost. Severina je svojim nastupom i pojavom stvorila jedinstvenu atmosferu, koja je dodatno naglasila važnost kvaliteta, inovacije i prirodne ljepote koju Max Factor promiče.
Večer je bila prilika da se svi prisutni upoznaju s novim proizvodima i trendovima u svijetu ljepote, ali i da uživaju u opuštenoj i inspirativnoj atmosferi, koja je odražavala vrijednosti brenda – kvalitet, inovaciju i eleganciju. Max Factor i Severina tako su zajedno obilježili početak nove ere ljepote, koja nudi sofisticirane i održive proizvode za sve žene koje žele najbolje za svoju kožu i trepavice.