Porscheov prototip iz klase LMDh ulazi u aktivnu fazu testiranja

Release Date
28/01/2022

Poฤevลกi od sezone za 2023. godinu, novi Porscheov prototip iz klase LMDh ฤ‡e se boriti za sveobuhvatnu pobjedu u najveฤ‡im svjetskim utrkama izdrลพljivosti, ukljuฤujuฤ‡i Le Mans, Daytona i Sebring. Vozilo ฤ‡e biti predstavljeno na FIA Svjetskom prvenstvu u izdrลพljivosti (WEC) i sjevernoameriฤkom prvenstvu IMSA WeatherTech SportsCar pod timskim imenom Porsche Penske Motorsport. Poฤeo je i intenzivan program testiranja za pripremu debitantske utrke u januaru 2023. Premijera ฤ‡e se odrลพati na tradicionalnom otvaranju serije utrka prvenstva IMSA โ€“ 24 sata Daytone. Prilikom odabira motora sa unutraลกnjim sagorijevanjem koji ฤ‡e po propisima upotpuniti standardne hibridne elemente, Porsche se odluฤio za jedinicu velikog kapaciteta twin-turbo V8. Snaลพan motor je dizajniran za rad na obnovljiva goriva, ลกto dovodi do znaฤajnog smanjenja CO2 emisija. Tokom utrke, sistemska snaga hibridnog pogona dostiลพe oko 500 kW (680 KS).

– Imali smo viลกe izbora za motor naลกeg LMDh prototipa, jer asortiman proizvoda nudi viลกe obeฤ‡avajuฤ‡ih osnovnih jedinica, objaลกnjava Thomas Laudenbach, potpredsjednik Porsche Motorsporta. Odluฤili smo se za V8-biturbo, za koji smatramo da nudi najbolju kombinaciju karakteristika performansi, teลพine i troลกkova. Poฤetak aktivnog programa testiranja je bio vaลพan korak za projekt.

Urs Kuratle, generalni menadลพer projekta klase LMDh u Porsche Motorsportu: Predstavljanje trkaฤ‡eg automobila iz klase LMDh je ujedno bio i prvi izlazak na stazu za tim Porsche Penske Motorsport. Tim je odliฤno saraฤ‘ivao od samog poฤetka, ลกto dokazuje visok nivo profesionalizma u svim oblastima. Na kraju krajeva, operativni zahtjevi za sigurno upravljanje hibridnim vozilom su vrlo visoki. U narednim izlascima ฤ‡emo se fokusirati na detaljniju razradu potrebnih procesa i procedura. Tokom ovih prvih dana testiranja u Weissachu, V8-biturbo nas je impresionirao u svakom pogledu. Uvjereni smo da smo odabrali pravu jedinicu.

Propisi o motorima za vozila iz klase LMDh dozvoljavaju veliku slobodu u pogledu zapremine, dizajna i broja cilindara. Maksimalni broj obrtaja je 10.000 o/min, sa mjerenjem buke pri prolazu auta na 110 decibela. Motor mora biti teลพak najmanje 180 kg, ukljuฤujuฤ‡i ventilaciju i auspuh, kao i periferne komponente za hlaฤ‘enje. Ako se koristi, pomenuta teลพina ukljuฤuje i turbopunjaฤ/e sa hlaฤ‘enjem zraka za punjenje. U skladu sa propisima, maksimalna snaga se kreฤ‡e izmeฤ‘u 480 i 520 kW (653 do 707 KS).

Ovaj raspon takoฤ‘er omoguฤ‡ava prilagoฤ‘avanje u okviru parametara norme BoP (Balans of Performance), koji imaju za cilj da osiguraju paritet izmeฤ‘u svih trkaฤ‡ih automobila iz klase LMDh koji pristupaju utrci. Krivulja obrtnog momenta je takoฤ‘er jasno definisana. U trkaฤkim uslovima, kombinovana izlazna snaga motora sa unutraลกnjim sagorijevanjem i hibridnim pogonom iznosi ukupno 500 kW (680 KS) na poluosovinama. Dobavljaฤi za standardne komponente za rekuperaciju, akomuliranje i isporuku elektriฤne energije su kompanije Williams Advanced Engineering (akumulator), Bosch (jedinica elektropokretaฤa i generatora te upravljaฤka elektronika) i Xtrac (mjenjaฤ).

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.