Poฤevลกi od sezone za 2023. godinu, novi Porscheov prototip iz klase LMDh ฤe se boriti za sveobuhvatnu pobjedu u najveฤim svjetskim utrkama izdrลพljivosti, ukljuฤujuฤi Le Mans, Daytona i Sebring. Vozilo ฤe biti predstavljeno na FIA Svjetskom prvenstvu u izdrลพljivosti (WEC) i sjevernoameriฤkom prvenstvu IMSA WeatherTech SportsCar pod timskim imenom Porsche Penske Motorsport. Poฤeo je i intenzivan program testiranja za pripremu debitantske utrke u januaru 2023. Premijera ฤe se odrลพati na tradicionalnom otvaranju serije utrka prvenstva IMSA โ 24 sata Daytone. Prilikom odabira motora sa unutraลกnjim sagorijevanjem koji ฤe po propisima upotpuniti standardne hibridne elemente, Porsche se odluฤio za jedinicu velikog kapaciteta twin-turbo V8. Snaลพan motor je dizajniran za rad na obnovljiva goriva, ลกto dovodi do znaฤajnog smanjenja CO2 emisija. Tokom utrke, sistemska snaga hibridnog pogona dostiลพe oko 500 kW (680 KS).
– Imali smo viลกe izbora za motor naลกeg LMDh prototipa, jer asortiman proizvoda nudi viลกe obeฤavajuฤih osnovnih jedinica, objaลกnjava Thomas Laudenbach, potpredsjednik Porsche Motorsporta. Odluฤili smo se za V8-biturbo, za koji smatramo da nudi najbolju kombinaciju karakteristika performansi, teลพine i troลกkova. Poฤetak aktivnog programa testiranja je bio vaลพan korak za projekt.
Urs Kuratle, generalni menadลพer projekta klase LMDh u Porsche Motorsportu: Predstavljanje trkaฤeg automobila iz klase LMDh je ujedno bio i prvi izlazak na stazu za tim Porsche Penske Motorsport. Tim je odliฤno saraฤivao od samog poฤetka, ลกto dokazuje visok nivo profesionalizma u svim oblastima. Na kraju krajeva, operativni zahtjevi za sigurno upravljanje hibridnim vozilom su vrlo visoki. U narednim izlascima ฤemo se fokusirati na detaljniju razradu potrebnih procesa i procedura. Tokom ovih prvih dana testiranja u Weissachu, V8-biturbo nas je impresionirao u svakom pogledu. Uvjereni smo da smo odabrali pravu jedinicu.
Propisi o motorima za vozila iz klase LMDh dozvoljavaju veliku slobodu u pogledu zapremine, dizajna i broja cilindara. Maksimalni broj obrtaja je 10.000 o/min, sa mjerenjem buke pri prolazu auta na 110 decibela. Motor mora biti teลพak najmanje 180 kg, ukljuฤujuฤi ventilaciju i auspuh, kao i periferne komponente za hlaฤenje. Ako se koristi, pomenuta teลพina ukljuฤuje i turbopunjaฤ/e sa hlaฤenjem zraka za punjenje. U skladu sa propisima, maksimalna snaga se kreฤe izmeฤu 480 i 520 kW (653 do 707 KS).
Ovaj raspon takoฤer omoguฤava prilagoฤavanje u okviru parametara norme BoP (Balans of Performance), koji imaju za cilj da osiguraju paritet izmeฤu svih trkaฤih automobila iz klase LMDh koji pristupaju utrci. Krivulja obrtnog momenta je takoฤer jasno definisana. U trkaฤkim uslovima, kombinovana izlazna snaga motora sa unutraลกnjim sagorijevanjem i hibridnim pogonom iznosi ukupno 500 kW (680 KS) na poluosovinama. Dobavljaฤi za standardne komponente za rekuperaciju, akomuliranje i isporuku elektriฤne energije su kompanije Williams Advanced Engineering (akumulator), Bosch (jedinica elektropokretaฤa i generatora te upravljaฤka elektronika) i Xtrac (mjenjaฤ).



