Organizacijom vremena do bolje produktivnosti

[ssba]
June 20th, 2019

Jeste li ikad poželjeli imati više vremena u danu? Ili razmišljali o onim nevjerovatno dosadnim ljudima koji uspiju napraviti dva puta više stvari u danu usprkos činjenici da rade dva posla i nikako ne možete shvatiti kako im to uspijeva?

 

Činjenica je da svako od nas ima jednaku količinu vremena na raspolaganju, ali kako je to vrijeme iskorišteno je ključ svega. Organizacija vremena određuje hoćemo li biti produktivni i uspješni ili ćemo se samo vrtjeti u krug bez puno ostvarenja. Pitanje koje se najčešće postavlja glasi: znaju li ljudi postaviti granice u trošenju svog vremena? #samoopusteno, mi ćemo vam pomoći u tome.

 

Glavna stvar kod organizacije je postavljanje granica. Kada postavite dobre granice oko toga kako ćete trošiti svoje vrijeme, uskoro ćete shvatiti koliko vašeg dragocjenog vremena se nepotrebno izgubi na nebitne aktivnosti. Postavljanje vlastitih granica pomoći će vam ostati usklađenim s vašim ciljevima.

 

Julie Morgenstern danas je ekspertica za upravljanje vremenom, no nije rođena organizirana. Upravo suprotno, hronično je uvijek i svugdje kasnila, gubila stvari, živjela u stanju općeg haosa. Sve dok nije dobila dijete – shvatila je da dalje tako ne može, a svoju je karijeru savjetnice posvetila upravo načinima organizacije za sretniji život. Priču ove popularne američke autorice, koja je od rođenja djeteta objavila ukupno šest knjiga slične tematike, prenosi The New York Times, a čitatelji su reagirali s oduševljenjem.

 

Ako kalkulišete i nadate se najboljem ishodu što se tiče izvršavanja obaveza, a završavate frustrirani i ljuti što niste uspjeli obaviti ni polovinu stvari koje ste planirali, probajte razmišljati i #samoopusteno.

Donosimo vam neke granice koje će povećati vašu  produktivnost.

 

- Nemojte automatski pristajati na sve, promislite na trenutak kako se ta nova zadaća uklapa u vaš radni raspored,
- Provjeravajte elektronsku poštu samo u određeno doba dana, a ne svaki put kad se računar oglasi da vam je stigla ili da provjera pošte bude prva stvar koju učinite kada sjednete za računar,
- Postavite automatsku provjeru elektronske pošte samo u određenim dijelovima dana,
- Držite se poslovnih planova i rokova kako ne biste upali u zamku odgađanja obaveza samo zato što ste svoj vlastiti šef,
- Odredite vrijeme u kojem ćete obaviti pozive i razgovore s klijentima,
- Kreirajte datoteku u koju ćete stavljati elektronsku poštu na koju ne morate odmah odgovoriti, a ostatak pošte podijelite po prioritetima,
- Ne trebaju vam baš sve društvene mreže, Facebook, Twitter, Instagram, pa čak i mailovi na koje niste odgovorili – kategorija su za sebe, a toliko podražaja može u bilo kojem trenutku postati previše,
- Uzmite sat vremena u sedmici samo za sebe, bez obzira na sve obaveze.
-  Svaki dan završite planiranjem sutrašnjeg (i još dva unaprijed), jer planiranje je poput slagalice, dobra organiziranost potječe od prethodnog utvrđivanja rasporeda. Navečer isplanirajte šta sve trebate obaviti sutra i uvijek ostavite nekoliko sati praznog hoda kako biste bili mirni.

 

Dakle, #samoopusteno. I nećete se vratiti starim navikama.




Najčitanije

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More







FBL | MACCHIATO | MODA | LJEPOTA | LIFESTYLE | ART ATTACK | ZDRAV ŽIVOT | GEEKOLOGIE | COMMUNITY | ADRESAR

MARKETING | KONTAKT | IMPRESSUM

© 2013 - Sva prava zadržana - Fashion, Beauty, Love. Design by White Rabbit team