U uzbudljivom spoju globalnog priznanja i industrijske izvrsnosti, tri predstavnice prestižne nagrade Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) – Monica Secondino iz Italije, Shereen Shabnam iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Tanya Gazdik iz Sjedinjenih Američkih Država – stigle su u srce Južne Koreje kako bi lično uručile najvišu nagradu ovog izbora – titulu Supreme Winner – modelu Hyundai Santa Fe.
Ove tri novinarke nisu donijele samo trofej, donijele su i simbol priznanja ženama u svijetu automobilske industrije. Njihova posjeta obuhvatila je susrete sa rukovodstvom Hyundaija, istraživanje dizajnerskih i tehnoloških procesa, te obilazak najveće automobilske fabrike na svijetu u Ulsanu.
Iza ove posjete stoji snažna poruka: automobili nisu samo mašine, nego i odraz globalnih vrijednosti, inovacija i ravnopravnosti – a žene danas imaju ključnu ulogu u oblikovanju te budućnosti.
Hyundai Santa Fe: Najbolji među najboljima
Hyundai Santa Fe prethodno je izabran za najbolji veliki SUV u 2025. godini, da bi zatim nadmašio konkurenciju i osvojio titulu WWCOTY Supreme Winner – najvišu počast koju ovaj ženski žiri dodjeljuje. Nagrada je uručena Hae In Kim, izvršnoj potpredsjednici i direktorici za ljudske resurse kompanije Hyundai Motor Company, koja je izrazila ponos zbog priznanja koje dolazi od žena stručnjakinja iz cijelog svijeta.
Ekskluzivne lokacije i razgovori
Delegacija je posjetila i Hyundai Motorstudio Hanam, elegantno iskustveno središte unutar tržnog centra Starfield Hanam, gdje su razgovarale sa Taewook Choiem, višim istraživačem tima za eksterijerni dizajn. Razgovori su otkrili filozofiju dizajna koja stoji iza prepoznatljivog izgleda Santa Fe modela.
Međutim, prava senzacija uslijedila je u Ulsanu, industrijskom gigantu na obali Južne Koreje. Tamo su novinarke imale ekskluzivnu priliku posjetiti Hyundaijevu tvornicu – najveću na svijetu, s impresivnim kapacitetom proizvodnje od 5.600 automobila dnevno, ili preko 1,5 miliona godišnje. Na prostoru veličine 1.200 hektara nalaze se pet tvornica, postrojenje za motore i transmisije, pa čak i vlastita luka.
Poseban dio obilaska bio je i Hyundai Heritage Hall, dvorana posvećena historiji i razvoju brenda. Ovaj prostor u sklopu Ulsanske kulturne zgrade prikazuje fascinantan put kompanije – od svojih skromnih početaka do statusa globalnog lidera.
Glas žena u mobilnosti
Women’s Worldwide Car of the Year, jedinstvena nagrada čiji žiri čine isključivo žene automobilističke novinarke, osnovana je 2009. godine u Novom Zelandu. Cilj nije samo prepoznati najbolje automobile, već i dati glas ženama u automobilskoj industriji, gdje one sve više preuzimaju ključne uloge kao vozačice, dizajnerke, inženjerke i novinarke.
Nagrada se ne temelji na polnim stereotipima – ne postoji “automobil za žene”. Umjesto toga, ocjenjuju se karakteristike koje su važne svakom vozaču: sigurnost, cijena, dizajn, efikasnost, kvalitet i ekološki utjecaj.
Kako kaže izvršna predsjednica Marta García: Želimo osnažiti ženski glas u mobilnosti, jer mobilnost ženama širom svijeta otvara vrata lične slobode i profesionalnih mogućnosti.