Brending konferencija dolazi 2.6.2023. g.ย i pitanje nije to be or not to be, pitanje je now or never, jer imate joลก pet kratkih dana da obezbijedite svoje Early Bird kotizacije.
Zaลกto biste poลพurili i kupili ih baลก sad?
Jednostavno zato ลกto imate priliku dobiti ulaznicu za najveฤi brending event u regionu po promotivnim cijenama, koji ฤe, kao i do sada, okupiti vrhunske svjetske predavaฤe iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija. Na konferenciji obeฤavaju i odgovor na pitanje ลกta je Brand New Game i kako preลพivjeti u svijetu promjena koje se deลกavaju iz dana u dan.
Treba vam razlog viลกe?
OK. Kako vam se ฤini da ฤujete tajnu uspjeha Ryanaira na Tik Tok-u i to iz prve ruke, od ฤovjeka koji vodi njihove druลกtvene mreลพe. Sa viลกe od 1,9 miliona pretplatnika, Ryanair je pravi primjer brenda koji na brz i efikasan naฤin savladava potpuno nove oblike komunikacije, na potpuno novoj druลกtvenoj mreลพi. Susret sa Michaelom Corcoranom je prillika da otkrijete kako se jedan brend uspio izboriti za paลพnju ciljnih grupa, u masi izuzetno zabavnih tik tokova koje kreiraju ljudi koji su nam bliski i sa kojima se moลพemo poistovjetiti.
Vaลกe Early Bird kotizacije vas ฤekaju do 8.5. na branding.ba, a za redovnu dozu inspiracije, posjetite i njihove druลกtvene mreลพe, jer ubrzo otkrivaju i ostale svjetske eksperte, koji ฤe vam dati odgovor na pitanje ลกta je Brand New Game u oblasti brendinga, marketinga i komunikacija.