Brending konferencija dolazi 2.6.2023. g. i pitanje nije to be or not to be, pitanje je now or never, jer imate još pet kratkih dana da obezbijedite svoje Early Bird kotizacije.
Zašto biste požurili i kupili ih baš sad?
Jednostavno zato što imate priliku dobiti ulaznicu za najveći brending event u regionu po promotivnim cijenama, koji će, kao i do sada, okupiti vrhunske svjetske predavače iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija. Na konferenciji obećavaju i odgovor na pitanje šta je Brand New Game i kako preživjeti u svijetu promjena koje se dešavaju iz dana u dan.
Treba vam razlog više?
OK. Kako vam se čini da čujete tajnu uspjeha Ryanaira na Tik Tok-u i to iz prve ruke, od čovjeka koji vodi njihove društvene mreže. Sa više od 1,9 miliona pretplatnika, Ryanair je pravi primjer brenda koji na brz i efikasan način savladava potpuno nove oblike komunikacije, na potpuno novoj društvenoj mreži. Susret sa Michaelom Corcoranom je prillika da otkrijete kako se jedan brend uspio izboriti za pažnju ciljnih grupa, u masi izuzetno zabavnih tik tokova koje kreiraju ljudi koji su nam bliski i sa kojima se možemo poistovjetiti.
Vaše Early Bird kotizacije vas čekaju do 8.5. na branding.ba, a za redovnu dozu inspiracije, posjetite i njihove društvene mreže, jer ubrzo otkrivaju i ostale svjetske eksperte, koji će vam dati odgovor na pitanje šta je Brand New Game u oblasti brendinga, marketinga i komunikacija.