Nakon pauze od pet godina, otkucaji srca Kreativne Republike pulsiraju ka sedmom izdanju, kada će krajem maja ovaj kultni događaj, poznat po svojoj nepokolebljivoj posvećenosti zajednici i podsticanju poslovanja, ponovo rasplamsati strast za inovativnost, inspiraciju i kreativnost, postaviti Bihać kao epicentar kreativnih dešavanja i djelovanja.
Kreativna Republika i ove godine postaje mjesto gdje se susreću stručnjaci, entuzijasti i vizionari iz cijele Adriatik regije. Od 2015. godine, festival Kreativna republika predstavlja nezaobilazan događaj za sve koji žele istražiti najnovije trendove u svijetu oglašavanja i marketinga.
Šta čini ovaj festival tako posebnim? Sam event je više od običnog skupa predavanja i panela – to je platforma koja pomaže u rješavanju stvarnih poslovnih izazova kroz kreativni pristup. Svaka Kreativna republika predstavlja i nudi vrhunske stručnjake i lidere industrije, koji dijele svoja iskustva, tehnike i strategije koje su transformirale način na koji poslujemo.
Kao početnik i katalizator promjena u kreativnom poslovanju Unsko-sanskog kantona, ali i BiH, Kreativna Republika i ove godine obećava da će se nadograđivati na svoje naslijeđe, osnažujući pojedince da oslobodite svoj puni kreativni potencijal i ostvare svoje snove.
– Suočeni s nedostatkom informacija o važnosti komunikacijske i kreativne industrije, trudimo se da Bihać promoviramo kao centar kreativnosti i inovacija u Bosni i Hercegovini. Svojim programom i aktivnostima, festival aktivno podstiče lokalnu zajednicu i privredu da prepoznaju potencijal ove dinamične industrije za razvoj i napredak, ističe Nermin Nino Kasupović, direktor programa Kreativne Republike.
Kroz diskusije, panele, ideje i razgovore, ovaj festival, podstaknut strašću i posvećenošću pojedinaca koji se usuđuju da izazovu status quo, prkosi očekivanjima i pomjera granice mogućeg.
Ovogodišnja Kreativna republika održava se 30. i 31. maja u Muzeju Prvog zasijedanja AVNOJ-a u Bihaću.
Pridružite nam se na sedmom izdanju Kreativne Republike i budite dio pokreta koji mijenja način na koji razmišljamo o kreativnosti, komunikaciji i poslovanju.