Impresivni audio-vizuelni koncept Adisa Sirbubala i Enisa Čišića oživio Galeriju BKC-a

Datum objave
22/09/2022
fotografije
Adi Kebo

Koncertni performans Double Entendre u izvedbi pijaniste Adisa Sirbubala i vizuelnog umjetnika Enisa Čišića, u sklopu 6. izdanja Pop Art Festivala – PAF2022, održao se sinoć u publikom ispunjenoj Galeriji Bosanskog kulturnog centra.

Adis Sirbubalo i Enis Čišić

Bh. pijanista Adis Sirbubalo izveo je kompozicije sa svog prvog solo albuma Sevdah na distanci. Koncertnu izvedbu, u trajanju od 45 minuta, pratile su animacije vizuelnog umjetnika Enisa Čišića koje su, sinhronizovane uživo s muzikom Sirbubala i specijalnim svjetlosnim konceptom, sinoć oživjele prostor Galerije BKC-a i prisutnima pružile sofisticirano audio-vizuelno iskustvo.

Kombinacija klavirske izvedbe i live animacije, te saradnja ova dva uspješna bh. umjetnika, nakon tromjesečnih priprema, svoj vrhunac doživjela je sinoć, a publika nije krila svoje oduševljenje ovim potpuno novim i do sada neviđenim konceptom.

Enis Čišić

 

 

Večeras se program 6.  Pop Art Festivala nastavlja u istom prostoru, Galeriji Bosanskog kulturnog centra, u 22:00 sati i to izložbom Tri(o)logija najznačajnije bh. dizajnerske grupe – TRIO. Izložba Tril(o)gija će sarajevskoj publici predstaviti preko trideset originalnih i reproduciranih naslovnih strana magazina, časopisa i novina, koje je grupa TRIO dizajnirala u periodu od 1988. do 1999. Postavka je podijeljena u 3 segmenta, pa tako prvi od njih, pod nazivom _April_92_December_95, čine originalne naslovnice ratnih izdanja časopisa Dani. Drugi segment naslovljen _date_undefined sačinjen je od reprodukcija naslovnica magazina Lica, Fantom slobode, Mladina i Dani, a koje su prema sadržaju, ali i dizajnerskom rješenju još uvijek aktuelne. Treći segment  _Alert!_  prikazuje naslovnice kojima je TRIO na kritički način zabilježio neke od najvažnijih historijskih događaja s kraja 20. vijeka.

– Ova postavka u svom totalitetu ističe radikalnost sadržaja naslovnica, te dovitljivost vizualnog jezika kojim se taj sadržaj komunicira. Istovremeno, ukazuje na hrabrost i buntovnost s kojom su ovi dizajneri kreirali vizualna svjedočanstva o važnim historijskim događajima. Bez autocenzure, u konstantnoj igri aproprijacije, sarkazma i društvene kritike, naslovnice grupe TRIO postavljaju se kao jedan od najznačajnijih primjera društveno-političke angažiranosti u bh. grafičkom dizajnu, istakla je Adna Muslija, kustosica izložbe.

Grupu TRIO su 1985. godine osnovali svršeni studenti Akademije likovnih umjetnosti, Bojan Hadžihalilović, Dada Hadžihalilović i Lela Mulabegović Hatt. Isprva je ovaj dizajnerski trojac bio aktivan učesnik u izgradnji sarajevske punk i pop art scene, prerastajući krajem 80-tih u jedan od najznačajnijih i najangažiranijih dizajnerskih brendova.

Njihovo prvo nadaleko hvaljeno djelo bio je redizajn naslovnice čuvenog albuma Beatlesa Sergeant Pepper za pop-rock grupu Plavi orkestar, koja je prodata u gotovo pola miliona primjeraka. Odatle je TRIO nastavio da kreira dizajn za brojne druge bendove, pozorišta i časopise o umjetnosti i kulturi. Devedesetih godina, grupa TRIO nastavlja svoj rad, koristeći već prepoznatljiv dizajnerski stil da bi lokalnu i svjetsku javnost informisala o ratnim dešavanjima u BiH. Tako nastaje serija plakata i razglednica pod nazivom Pozdrav iz Sarajeva, koje su postale jedne od najreproduciranijih vizuala tokom i nakon rata. O djelovanju ove grupe pisali su The Independent, The Guardian, News Week, Art Press i mnogi drugi, dok su njihovi radovi bili izloženi na mnogim međunarodnim izložbama.

Svi zainteresovani izložbu Tril(o)gija mogu posjetiti svakim radnim danom i subotom u periodu od 09:00 do 20:00 časova. Izložba će biti otvorena do 1. oktobra 2022. godine.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
10 najljepših tvrđava u BiH