IOM prezentirao novu NO NATION FASHION capsule kolekciju u Firenzi

Release Date
11/01/2024

Međunarodna organizacija za migracije (IOM) predstavila je danas, tokom prezentacije za novinare održane u Firenci, capsule kolekciju 7.689 km – od Kabula do Berlina, na događaju koji je organizirala sa Polimoda modnom školom iz Firence. Domaćin događaja je zimsko izdanje Pitti Uomo, Pitti Immagine Uomo 105.

Događaj je organizovan u okviru No Nation Fashion, održivog modnog brenda nastalog pod okriljem IOM-a koji ima za cilj slavljenje različitosti kroz stvaranje neobične, originalne kolekcije koju su osmislili i kreirali migranti i tražitelji azila u prihvatnim centrima u Bosni i Hercegovini.

Održiva capsule kolekcija specijalno je razvijena u saradnji sa studentima Polimoda modne škole iz Firence i prikazuje jedinstvene perspektive, susret ličnih i profesionalnih iskustava, doprinose i dostignuća, kao i nade i snove ljudi koji su napustili svoje domove i nastoje graditi svoje živote na drugim mjestima, jačajući novi i značajan javni narativ i dajući glas migrantima.

Govornici na prezentaciji za medije bili su Raffaello Napoleone, izvršni direktor Pitti Immagine, Laura Lungarotti (koordinatorica za zapadni Balkan IOM-UN agencije za migracije) i Niccolò Sbaraglia (šef Polimoda škole za komercijalni razvoj u Firenci).

Priča o ‘No Nation Fashion’ počela je u objektima za prihvat migranata u Bosni i Hercegovini u junu 2021. godine, objasnila je Laura Lungarotti, subregionalna koordinatorica za zapadni Balkan i šefica misije IOM ureda u Sarajevu. U to vrijeme IOM je, uz podršku Službe Evropske komisije za instrumente vanjske politike (FPI), uspostavio prostor za šivenje kako bi ljudi smisleno provodili svoje vrijeme, dobijajući priliku da poboljšaju svoje vještine šivanja. Ubrzo nakon osnivanja, prostori za šivenje su prerasli u modne studije. Kreativnost i interesovanje migranata u kombinaciji sa posvećenošću, entuzijazmom i kulturnim izrazom lokalnih umjetnika i dizajnera doveli su do hrabre i inovativne ideje: stvoriti jedinstveni modni brend u Bosni i Hercegovini.

– Naša poruka je da je migracija ljudski fenomen koji oblikuje današnju ekonomiju, uključujući i modu, podvukla je gospođa Lungarotti.

Ovo je prvi put da smo uradili ovako nešto, rekao je Raffaello Napoleone, izvršni direktor Pitti Uomo i dodao: Stvarno vjerujemo u to. Ideja je staviti ove migrante u poziciju da proizvode, isporučuju i uđu na tržište.

Naziv kolekcije 7.689 km – od Kabula do Berlina naglašava kilometre koje su migranti prešli od Kabula do Berlina prolazeći kroz zapadni Balkan, a posebno Bosnu i Hercegovinu. Većina onih koji prolaze Balkanom su Afganistanci i svi imaju za cilj Njemačku kao svoju krajnju destinaciju. Ostali migranti dolaze iz Pakistana, Maroka, Bangladeša. Ova capsule kolekcija inspirisana je njihovim ljudskim pričama, njihovim životima i težnjama.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.