Izabrano 12 domaćih proizvođača čiji proizvodi će biti uvršteni u ponudu dm-a

Zajedničkim radom, podjelom znanja i iskustva, dm će i u ovoj godini, u okviru društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, osigurati izlazak na bh. tržište 12 domaćih proizvođača, čiji će proizvodi svoje mjesto pronaći na policama 78 dm prodavnica u našoj zemlji.

U proteklom periodu, od 66 proizvođača koji su prijavu poslali u skladu s definiranim pravilima i uslovima, žiri kojeg su činili asortiman i marketing menadžeri dm-a, školovani dm drogeristi te predstavnik Startup studija Fondacije Mozaik, koja je partner ove inicijative, odabrao je finaliste.

U narednoj fazi inicijative, koja podrazumijeva pripremu za izlazak na tržište, naći će se proizvođači: O.D. Theca-prirodna kozmetika – Black seed cream, Proizvodna radnja Mystery – Dnevna i noćna krema s niacinamidom, OD SPARK – BeeLipcous, Pčelarski centar Batinić – Losion za kosu, Flora Handmade – Unikatni nakit sa prirodnim bh. cvijećem, Tiha Dolina d.o.o. – Suhi začini, Rock ‘n Row – Rawtella delikatesni veganski namaz, Regius d.o.o. – Čips od japanske jabuke, 4E&S1 – Sirup od ruže, OR Stari tradicionalni zanat Sherbetlook – Sherbetlook prirodni sokovi, OD Bamba – Mama-beba set, Sugar On Top – Orangetree proizvodi za bebe.

– Izuzetno smo zadovoljni odzivom domaćih proizvođača koji su prepoznali mogućnost da plasiraju svoje proizvode na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica. U velikoj konkurenciji od 66 prijavljenih proizvođača, proizvodi 12 odabranih, prepoznati su od strane žirija kao proizvodi koji imaju potencijal i za kojima vlada interes kupaca dm-a. Sa odabranim proizvođačima u narednom periodu naš stručni tim rado će podijeliti svoje znanje i iskustvo u području trgovine, razvoja proizvoda i nastupa na tržištu. Iz godine u godinu, partnerski sa domaćim proizvođačima uspijevamo nadopunjavati ponudu kvalitetnih domaćih proizvoda u dm asortimanu te tako doprinosimo razvoju i konkurentnosti domaće proizvodnje, izjavila je Admira Isaković voditeljica Nabave i Marketinga dm-a i podsjetila kako svojim kupcima dm nudi blizu 780 proizvoda iz BiH te da ovim projektom potvrđuje svoju posvećenost razvoju bh. poduzetništva i ekonomije.

Uvrštavanje odabranih proizvoda na police dm-a očekuje se od marta do juna ove godine, a do tada sve odabrane proizvođače očekuje podrška dm kompanije na razvoju i usavršavanju proizvoda, osmišljavanju marketinške kampanje te mentoring po pitanju uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac. Tokom procesa mentoringa proizvođači će dobiti stručne savjete za sve faze pripreme prema individualnoj potrebi, kao što su: istraživanje tržišta, formiranje cijene, unapređenje ambalaže, izrada deklaracije, certificiranje proizvoda, skladištenje proizvoda. Podrška dm-a nastavit će se i nakon uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, kada će kroz dm kanale oglašavanja ali i punu marketinšku i PR podršku, novi proizvodi dobiti priliku za adekvatno predstavljanje kupcima. Više informacija na www.dm-zajedno.ba

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Posjetite trgovinu LIFE ACCORDING TO KAWA u Dubrovniku