Novo poglavlje priče ‘La vie est belle’ mirisa

Lancôme predstavlja novi moto filma o La vie est belle: sreća je najveća kada se dijeli. Lancômeov miris La vie est belle po prvi je put predstavljen 2012. kao utjelovljenje slobodoumne i ostvarene ženstvenosti. Julia Roberts idealno je zaštitno lice ovog gurmanskog ženskog mirisa s prepoznatljivom notom irisa, čija se nova vizija sreće nezaustavljivo širi. La vie est belle je od samog početka dosegnuo kultni status. I danas je prvi u Evropi i treći najprodavaniji miris u svijetu.

 

 

Julia Roberts nam je 2012. poručila da se oslobodimo okova konvencija i budemo sretni. Na put ka sreći ukazala nam je 2016. Ove godine, u novom filmu o La vie est belle Bruna Aveillana, potiče nas da sreću podijelimo s drugima i tako pojačamo njezin učinak.

 

LVEB-537 copie

 

Koga ćete danas usrećiti? Novo poglavlje, nova definicija sreće: neodoljivi duh nove kampanje, poput nove životne filozofije, poziva na dijeljenje.

 

Uvodna scena filma prikazuje Juliju Roberts na Trgu Trocadéro. Ljudi su elegantni, no izgledaju odsutno, zabrinuto, čak i zlovoljno. Julia hoda među njima i dolazi do fontane, gdje je netko poprska vodom. Iznenađena, prasne u smijeh, nitko ne reagira. Stoga odlučuje skinuti štikle i poigrati se vodom. Njezin prepoznatljiv osmijeh, utjelovljenje istinske sreće, počinje se nezaustavljivo širiti. Mreškanje vode prati njezine pokrete, a kapljice blistaju poput sitnih bisera koji odišu ushitom.

 

LVEB-730 copie LVEB-807

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Avon osnažuje žene širom svijeta već 130 godina