Lancôme predstavlja novi moto filma o La vie est belle: sreća je najveća kada se dijeli. Lancômeov miris La vie est belle po prvi je put predstavljen 2012. kao utjelovljenje slobodoumne i ostvarene ženstvenosti. Julia Roberts idealno je zaštitno lice ovog gurmanskog ženskog mirisa s prepoznatljivom notom irisa, čija se nova vizija sreće nezaustavljivo širi. La vie est belle je od samog početka dosegnuo kultni status. I danas je prvi u Evropi i treći najprodavaniji miris u svijetu.
Julia Roberts nam je 2012. poručila da se oslobodimo okova konvencija i budemo sretni. Na put ka sreći ukazala nam je 2016. Ove godine, u novom filmu o La vie est belle Bruna Aveillana, potiče nas da sreću podijelimo s drugima i tako pojačamo njezin učinak.
Koga ćete danas usrećiti? Novo poglavlje, nova definicija sreće: neodoljivi duh nove kampanje, poput nove životne filozofije, poziva na dijeljenje.
Uvodna scena filma prikazuje Juliju Roberts na Trgu Trocadéro. Ljudi su elegantni, no izgledaju odsutno, zabrinuto, čak i zlovoljno. Julia hoda među njima i dolazi do fontane, gdje je netko poprska vodom. Iznenađena, prasne u smijeh, nitko ne reagira. Stoga odlučuje skinuti štikle i poigrati se vodom. Njezin prepoznatljiv osmijeh, utjelovljenje istinske sreće, počinje se nezaustavljivo širiti. Mreškanje vode prati njezine pokrete, a kapljice blistaju poput sitnih bisera koji odišu ushitom.