Planirate kratku turističku posjetu Beogradu i želite upoznati znamenitosti grada, pratiti kulturna dešavanja, posjetiti brojne galerije i muzeje, ali nemate dovoljno vremena za sve?! Izgovori poput nedostatka vremena i novca za ulaznice padaju u vodu kada se radi o besplatnim kulturnim manifestacijama.
U želji da najdragocjenija djela Muzeja savremene umetnosti prikaže široj javnosti, ali i brojnim turistima grada, pod geslom Najveća virtuelna postavka umjetničkih djela, agencije McCann Beograd i Huge Media osmislile su aplikaciju koja će svakome omogućiti da uživa u djelima iz bogatih zbirki ovog muzeja. Aplikacija pod nazivom msu ARt oglasne formate kao što su bilbordi, city lajtovi ili print oglasi kroz virtuelnu realnost pretvara u umjetnička djela, odnosno virtuelnu postavku MSU.
Sve što je potrebno da uradite je da na svoj android telefon besplatno učitate aplikaciju msu ARt, skenirate oglas ili bilbord, i na ekranu će se pojaviti jedno umjetničko djelo iz kolekcije MSU zajedno sa dodatnim zanimljivostima o konkretnom djelu i/ili autoru djela. Svaka skenirana reklama otkriva novo umjetničko djelo u čijim detaljima možete uživati. Za sada je moguće skenirati bilborde, city lajtove i print oglase kompanija koje su podržale akciju, a to su Coca-Cola, mts, Delhaize Serbia sa svojim brendovima Maxi i Shop&Go, Bambi Plazma i Halkbank. Informacija o pozicijama oglasa i bilborda koje je moguće skenirati dostupna je na mapi koja se prikazuje u aplikaciji.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SY5pVQNPfsI&feature[/youtube]
Aplikaciju možete skinuti na Google play app storeu.
Uživajte u umjetničkim djelima iz Muzeja savremene umetnosti. #kulturazasve