David Gandy: Bez Dolce&Gabbana i Light Blue kampanje danas ne bih bio tu gdje jesam

Release Date
23/07/2014

Prva stvar koju ćete primjetiti kod Davida, jeste da je zapanjujuće zgodan. Druga stvar, koju obožavaju svi koji su ga ikada upoznali, jeste da je on zapravo stidljiv i simpatičan momak. To definitivno niko ne bi očekivao od nekoga ko je već nekoliko godina zaštitno lice Dolce & Gabbana Light Blue parfema. Ovaj tridesetčetverogodišnji Britanac danas važi za najtraženijeg modela na svijetu.

David Gandy i svjetski top model Bianca Balti zvijezde su najnovije reklame za kultni miris Light Blue italijanske modne kuće Dolce & Gabbana. On je zaštitno lice muškog parfema Discover Vulcano, a ona Ecape to Panarea.

david

Kao mjesto radnje za kampanju poslužio je prekrasni italijanski otok Capri, baš kao i za posljednju couture reviju, a ovo dvoje ljepotana u srcu Mediterana objektivom svog fotoaparata snimio je proslavljeni fotograf Mario Testino.

Donosimo vam ekskluzivni intervju sa Davidom Gandyjem za BiH koji nam je ustupio Dolce&Gabbana press tim.

Ovo je jedna od brojnih kampanja koje ste radili za Dolce&Gabbana, kakav je bio osjećaj opet sarađivati s istim timom?

– Bez Dolce&Gabbana i Light Blue kampanje danas ne bih bio tu gdje jesam. Jako puno im dugujem i veoma sam zahvalan. Veliki sam fan dizajnera i brenda i osjećam se privilegirano što mogu Stefana i Domenica nazvati svojim prijateljima. Za mene su oni oličenje napornog rada, kreativnosti i strasti, a to je nešto što ih odlikuje u svemu što rade – od modnih revija, kampanja, pa preko načina na koji vode kompaniju. Sve kampanje za Light Blue su predivne, posebno ova zadnja u kojoj su uspjeli uhvatiti njihovu ljubav prema Mediteranu, moru i nevjerovatnom krajoliku. Capri je bilo idealno mjesto za kampanju i bilo je super raditi na jednoj takvoj lokaciji.

Recite nam više o samom snimanju, kako je sve to izgledalo?

– Snimanje je prošlo vrlo dobro. Snimili smo neke zapanjujuće fotografije i atmosfera je bila odlična, baš kao i uvijek kad se radi sa Mariom Testinom. Ovaj put je bila malo veća produkcija i ekipa. Bilo je zadovoljstvo raditi s Biancom. Kad moram sarađivati s modelima s kojima nisam ranije uvijek budem malo zabrinut prije nego sve počne, međutim, Bianca je veliki profesionalac i sve je prošlo u dobroj zabavi.

E-retail LB14 Layout_jpg_dl

 

Hemija između Vas i Biance Balti je očigledna, kažete da je bilo lijepo raditi s njom.

– Bianca je fantastična, njen smisao za humor je urnebesan i dosta vremena smo proveli uz puno smijeha. Upoznali smo se kad smo radili na Dolce&Gabbana Optical Collection kampanji. S njom je tako lako raditi. U kampanju je unijela poseban mediteranski duh, što se vidi i na fotografijama.

Kakav je osjećaj raditi s Mariom Testinom?

– To je uvijek isti Mario. Odličan je u svom poslu i veoma zabavan! Ljudi uvijek pitaju ko je moj omiljeni fotograf i ja uvijek kažem da je to on. Pun je poštovanja i jako zabavan. Uvijek pazi na sve i ima odličnu ekipu. Iako nas na početku nije baš vrijeme poslužilo, on je svima podizao moral i tu nije bilo mjesta za paniku.

Koliko se ovo snimanje razlikuje od drugih na kojima ste radili?

– Ne snima se baš svaki dan reklama na sred mora, a meni je ovo već treći put, i naravno nije mi još dosadilo. Postoji nešto ugodno tokom snimanja kampanje za Light Blue. Vrlo često snimanje može biti užurbano sa puno ljudi na setu, međutim, tokom ovog snimanja na Capriju sve je bilo tako spokojno i smirujuće.

Koliko je važno nositi parfem?

– S obzirom na to da putujem jako puno koža mi je jako suha, pa uvijek imam neku dobru hidratantnu kremu sa sobom, ali bez obzira na to gdje sam i koliko vremena imam, miris je uvijek tu. Ne osjećam se kompletnim ukoliko ne stavim mirisi ili ne nosim sat.

Šta Vi očekujete od parfema?

– Volim parfeme koji mirišu dugo. Volim svježe mirise, mirise koji okrepljuju, posebno tokom dana.

david_gandy_gray_blazer_napkin

Nosite li parfem svakodnevno ili samo u specijalnim prilikama?

– Za mene je parfem sastavni dio svakodnevne higijene i uljepšavanja. Svaki put kad neko prokomentariše moj parfem to me ispuni samopouzdanjem.

Kako biste opisali Light Blue Pour Homme u 3 riječi?

– Stimulirajući, osvježavajući i muževan.

Recite nam više o tom parfemu?

– Light Blue Pour Homme savršena je kombinacija svježih, ali snažnih sastojaka, što ga čini zaista muževnim, pa je nosiv i tokom dana, ali i tokom noći. To je parfem koji je moj zaštitni znak zadnjih 6 godina i nikada mi ne dosadi.

Kad ga najviše nosite?

– Light Blue Pour Homme je parfem za sve prilike, za dan ili večer, ali ga uglavnom povezujem za ljeto. Svjež je, ali ne prejak, što ga čini nosivim i okrepljujućim. To je jedan od onih parfema koje ljudi uvijek komentiraju i pitaju za njega. Nekoliko puta mi se desilo da sam drugima rekao kako lijepo mirišu, a oni bi se na to nasmijali rekavši kako je to Light Blue, što dokazuje da intenzitet i jačina mirisa zavise od osobe koja ga nosi.

Na koji način birate svoj miris?

– Izbor mirisa je veoma subjektivno. Volim probati prvo, pustiti da malo odstoji na koži, pa tek onda odlučiti da je to pravi miris za mene. Moć sastojaka je neosporna i jedino tako možete znati da li je pravi miris za vas.

Imate li neko posebno sjećanje vezano za miris?

– Uvijek su mi sjećanja povezana za mirise. Ljetni mirisi me uvijek podjećaju na mladost i vrijeme koje sam provodio s prijateljima na nevjerovatnim putovanjima po Evropi, posebno Italiji.

david

Jako dobro izgledate imate čak i aplikaciju za vježbanje, možete li nam reći više o Vašoj rutini vježbanja?

– Idem u teretanu 3-4 puta sedmično, međutim, posebno se posvećujem vježbanju kad imam neko važnije snimanje, tad idem 5 puta sedmično mjesce dana prije snimanja.

Imate i aplikaciju za dobar stil. Kako biste opisali svoj stil?

– S obzirom na to da se osjećam jako ugodno u trodijelnom odijelu, opisao bih svoj stil kao britanski, što većina muškaraca ne razumije. Sastaviti odijelo sa karavatom i košuljom je nešto najlakše za mene, međutim, nažalost, nije uvijek najpraktičnije za ono što radim. Kad je moj stil u pitanju osjeti se utjecaj Stevea McQueena i Paula Newmana.

David Gandy A Day in Milan With Dolce & Gabbana - Milan Fashion Week Spring/Summer 2012

Šta Vam se najviše dopada kad je u pitanju Dolce&Gabbana look?

– Sviđa mi se što ima jako puno lica. Na Capriju on je opušten, ležeran, ali i elegantan u isto vrijeme. S druge strane Dolce&Gabbana odijela su strožija i muževnija od svih drugih i sretan sam što mi odgovaraju. Nikad ih ne moram nositi na prilagođavanje. Dolce&Gabbana zna kako da se odjećate najbolje za svaku priliku i doprinosi nevjerovatnom samopuzdanju.

Koji moment karijere Vam je najomiljeniji?

– Naravno, prvo snimanje za Light Blue. Bilo je to moje prvo važnije snimanje i prva saradnja sa Mariom Testinom. Iako to niko tad nije htio priznati, svi smo znali da je napravio nešto posebno i ispostavilo se da jeste.

Kako provodite slobodno vrijeme?

– Nemam baš previše slobodnog vremena sa svim ovim modelingom, humanitarnim akcijama, putovanjima i pisanjima za Vogue, GQ, moj raspored je poprilično popunjen. Isto tako, nedavno sam pokrenuo produkcijsku kompaniju koja investira u britanski film. Ako nađem nešto slpbodnog vremena, uglavnom ga provodim sa porodicom i prijateljima.

Kako biste opisali Vaš perfektni dan?

– Savršen dan je uspješan dan koji završim ukusnom večerom, dobrim vinom i odličnim društvom. A, može i duga šetnja sa psom na nekoj prekrasnoj lokaciji.

david gandy mariano vivanco dolce & gabbana david gandy 1

Koji je Vaš najomiljeniji restoran?

– U New Yorku je to Blue Ribbon Sushi, a u Londonu Eight over Eight.

Ima li neko posebno mjesto u Lonodnu gdje volite ići?

– Volim posmatrati zalazak sunca iznad Temze sa mosta Putney. Kako volim dizajn interijera često posjetim antikvarnicu Lillie Road.

Omiljena knjiga?

The Wicked Wit of Winston Churchill Dominiquea Enrighta.

Film?

– Butch Cassidy and the Sundance Kid.

Omiljeno mjesto za odmor?

– Ukoliko je riječ o produženom vikendu to je Amalfi Coast u Italiji, a ako je duži odmor uvijek biram južnije dijelove Afrike.

Recite nam o budućim projektima?

– Uskoro počinjem sa dobrotvornim projektom Blue Steel Appeal u partnerstvu sa organizacijom Comic Relief, pomoću kojeg ću skupljati novac isključivo iz ideja u modnoj industriji. 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.