U svijetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom sve viลกe prepliฤu svoje granice, kljuฤno je pratiti one koji u tom kaosu vide priliku. Dani komunikacija, koji ฤe se odrลพati od 15. do 18. maja u Rovinju, ponovno okupljaju najutjecajnije mislioce i pionire industrije โ a jedan je od njih i David Shing โ digitalni filozof, futurist i ranije glavni evanฤelist AOL-a, koji je domaฤu komunikacijsku industriju na Danima komunikacija 2015. veฤ ostavio bez daha.
David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog svijeta. Njegov je rad teลกko svrstati u okvire โ on je umjetnik, govornik, vizionar i savjetnik za brendove, a o njegovu kreativnom geniju govore i saradnje s globalnim imenima poput LVMH-a, Chanela i Nikea. Kombinacijom instinkta i maลกte pomaลพe brendovima da shvate ne samo kamo ide trลพiลกte nego i kako u njemu ostaviti trag โ Forbes ga je opisao kao pripovjedaฤa koji identificira nadolazeฤe trendove i nadahnjuje klijente da razmiลกljaju drugaฤije. Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvajaju pozornice ลกirom svijeta i rijetko koga ostavljaju ravnoduลกnim.
Na Danima komunikacija odrลพat ฤe predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje propituje kako tehnologija, a posebno umjetna inteligencija, moลพe postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju izmeฤu brendova i ljudi. U vremenu u kojem sadrลพaj ima vrijednost, ali kontekst nosi kljuฤ, Shing ฤe pokazati kako se AI moลพe iskoristiti ne za postizanje savrลกenstva, nego kao katalizator napretka โ alat koji pokreฤe emociju, dijalog i autentiฤnu kreativnost.
Shingย ฤe se na glavnoj festivalskoj pozornici pridruลพitiย slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligencijiย Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaฤu viลกe od 200 nagrada Cannesa Lionsaย Fernandu Machaduย powered by A1;ย Karen Nelson-Field, vodeฤoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju paลพnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u;ย Blairu Ennsu, najveฤem svjetskom autoritetu za prodaju iย pricingย kreativnih usluga;ย Michaelu Corcoranu,ย Internetโs Savviest Trolluย i bivลกem voditelju druลกtvenih mreลพa Ryanaira;ย Marishi Lakhiani, struฤnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglaลกavanje (ROAS);ย Johanu Ronnestamu, globalnom struฤnjaku za brending, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e;ย Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza viลกe od 2000 oglasa mjeseฤno na ลกest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta;ย Amber Caseย powered by ENNA, cyborg antropologinji i jednoj od najutjecajnijih ลพena u tehnologiji premaย Fast Companyju; kao i Dietmaru Dahmenu, svjetski poznatom struฤnjaku za transformaciju, inovacije i buduฤnost poslovanja. Organizatori su najaviliย moฤan line-up s liderimaย iz Hrvatske i svijeta koji ฤe gostovati u programu jednog od najvaลพnijih dogaฤaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnoลกฤu i komunikacijama.
Svi koji ลพele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaฤi naย danikomunikacija.com.