Kamelija je zvijezda novog poglavlja u historiji kuće Chanel

Datum objave
17/01/2022

Prošla godina je obilježila je stoljeće legendarnog Chanel mirisa No.5, a sada je na red došlo stoljeće Chanel mirisa No.1.  Nova kolekcija modne kuće No.1 de Chanel u potpunosti je okrenuta skinimalističkom pristup ljepote, a inspirirana je originalnim holističkim konceptom Gabrielle Chanel.

N° 1 de CHANEL. Inovativan i održiv pristup ljepoti. Kombinirajući njegu kože i make-up, ova nova linija čuva blistavost kože s izvora vitalnosti. U srcu njegovih inovativnih formula nalazi se kamelija, amblematični cvijet Gabrielle Chanel.

Kolekcija No.1 de Chanel sadrži devet proizvoda (za njegu kože, multipraktičnu šminku i mirisnu maglicu), a svaki od njih temelji se na snazi crvene kamelije. Coco Chanel je naime voljela cvijet bijele kamelije i njegov se motiv opetovano provlači kroz Chanel.

Inspiracija iz prirode nije nešto što se može improvizirati. Kreiranjem N°5, CHANEL je 100 godina gradio jedinstvenu stručnost u uzgoju cvijeća, ključnim sirovinama u svojim parfemima. Tako na jugozapadu Francuske, u srcu sela Gaujacq, CHANEL od 1998. vodi projekt zavidnih razmjera koji se vrti oko kamelije, amblematičnog cvijeta Mademoiselle Chanel. Projekt je osnovan u saradnji s Jeanom Thobyjem, međunarodnim stručnjakom za kameliju, koji već nekoliko desetljeća njeguje bajkoviti botanički zimski vrt u ovom malom selu u pokrajini Landes. Posvećen očuvanju biljaka, vrt sadrži 2000 sorti kamelije prikupljenih širom svijeta. U sklopu gospodarstva nalazi se i laboratorij za fitoanalizu, koji omogućava promatranje biljaka u njihovom prirodnom okruženju, kako bi se analizirale i identificirale one koje najviše obećavaju.

 

Ekstrakt crvene kamelije jak antioksidans

Taj dugogodišnji trud doveo je do toga da se otkriju izvanredna svojstva ekstrakta cvijeta crvene kamelije, iz sorte Camellia Japonica ‘The Czar’, nazvane tako početkom 20. vijeka u čast njezine ljepote. Ovaj vrlo nježan cvijet zapravo pokazuje svu moć prirode, jer ni voda ni hladnoća ne utječu ni najmanje na njezine latice. Sa svojim zimskim cvjetanjem i zimzelenim lišćem, ova biljka je izvanredna na više načina i pravo je botaničko blago. U srcu svojih latica sadrži koncentraciju protokatehinske kiseline, moćne molekule kojadosad nije viđena u kamelijama koje su analizirali CHANEL znanstvenici.

Naučnicu su posljednjih deset godina radili na sastojcima koji će sačinjavati ovu beauty kolekciju – ekstrakt crvene kamelije je antioksidans, izvrstan je kao anti-age sastojak i ima snagu održavanja kože mladolikom, zategnutom i blistavom. Crvena kamelija djeluje kao štit koji brani kožu od vanjskih utjecaja i agresora, poput stresa, hormonalnih disbalansa, zagađenog zraka i sličnih faktora koji ubrzavaju proces starenja kože. Ovaj cvijet može pomoći u zaštiti vitalnosti kože rješavanjem prve faze starenja kože.

Zelena kolekcija u crvenim bočicama

Iako dolazi u crvenim bočicama, No. 1 de Chanel ujedno je najzelenija kolekcija koju je brend predstavio, s formulacijama proizvoda koje su 97 posto prirodnog porijekla i ekološkom ambalažom koja je 30 posto lakša (što smanjuje težinu prilikom transporta i samim tim emisiju ugljikova dioksida). Svi proizvodi su dostupni u refill pakiranju, a ambalaža je sačinjena od ostataka cvijeta kamelije koji su ostali nakon proizvodnje kozmetike.

Skincare linija sadrži čistač za lice, kremu za okoloočno područje, serum, revitalizirajući losion i mirisnu maglicu. Od make-up postave izdvaja se kremasto rumenilo za obraze i usne u šest nijansi, puder dostupan u 20 nijansi, proizvodi koji su “pojačani” anti-age sastojcima cvijeta kamelije.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
I AM A CHANEL PERFUME, I AM AN IDEA: Miris kao nevidljiva odjeća