Godine 1957. Hubert de Givenchy je kreirao L’interdit miris namijenjen njegovoj vjernoj prijateljici Audrey Hepburn, a 2018. Givenchy , Kuća je započela novo poglavlje tako što je kreirala snažan i nezaboravan Eau de Parfum. Danas se avantura nastavlja sa L’Interdit Eau de Toilette, koji je jednako dinamičan i oslobađajući kao Eau de Parfum. S njim ulazimo u zonu zabranjenog ostavljajući uzbudljivi odjek. Uzbuđenju je dat način da se još više uzdigne. EDP vas poziva da prekršite pravila, a EDT oslobađa dašak svježeg zraka i ističe mračnu stranu žene koja ne opravdava svoje postupke.
Kreiran od strane parfimerskog trojca – Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal – L’Interdit EDT je intenzivan i prozračan miris koji izaziva osjećaj jeze od uzbuđenja. Novi miris koji otkriva prozračan cvijet maka sa tamnom jezgrom koja uznemiruje ovu kompoziciju. Ovaj cvijet donosi floralnu blistavost opojnom bijelom buketu (cvijet narandže – tuberoza) i miješa ih sa crnim dubinama vetivera i akorda pačulija.
Odavajući počast originalu iz 1957. L’interdit Eau de Toilette bočica kombinira bezvremenost i modernost. Zaobljeni uglovi isklesani od kockaste baze uveličavaju njene čiste i nježne linije. Elegancija bazirana na snazi i razumijevanju sa transparentnim efektom koji otkriva blistave nijanse nude boje mirisa. Siva satenska mašna opletena oko vrata zapečaćena je amblemom Kuće, srebrenim 4G logo, dočaravaju blistavost i svježinu ove toaletne vode. Uglađena bijela kutija je ukrašena sa bakreno zlatnim logom. Kada se otvori otkriva iznenađujući i neuobičajenu boju, odvažnu grimizno crvenu koja nosi potpis gospodina Givenchyja.
Lice L’Interdita, Rooney Mara vas poziva da prekršite pravila i doživite uzbudljivost slobode. Odvažna u svojim kinematografskim izborima, ova talentirana glumica je oduvijek pomicala granice ističući se u svojim brojnim izvedbama, od umjetničkih filmova do Hollywoodskih blockbustera. U reklamai koje je kreirana od strane Todda Haynesa, Rooney Mara prelazi granicu zabranjenog graciozno, ali drsko. Obučena u Givenchy Haute Couture haljinu sa crnom čipkom, u kontrastu sa podzemnim svijetom metroa u Parizu, ona se pojavljuje u zoru, ushićena i opijena još svježom uspomenom prethodne noći. Vizual kampanje je kreirao David Sims, i bilježi samopouzdanje i blistavost ove očaravajuće glumice.