narciso rodriguez all of me – prizmatični miris koji reinterpretira ženstvenost za čitavu novu generaciju

Release Date
30/08/2023

Dvadeset godina nakon lansiranja For Her mirisa koji je zauvijek promijenio pejzaž moderne parfimerije, Narciso Rodriguez Parfums otvara novo poglavlje, obilježavajući hrabru novu eru za mirisnu kuću. Predstavljamo all of me, prizmatični miris koji reinterpretira ženstvenost za čitavu novu generaciju. Proslava individualnosti i samoizražavanja, all of me je miris za novi pokret osnaženih i slobodnih žena koje istražuju vlastitu istinu i samouvjereno prihvaćaju sve ono što ih čini jedinstvenima. Nefiltrirana i neodrediva, all of me žena zapovijeda svojom pričom, znajući da njene prave boje stvaraju njeno vlastito neponovljivo svjetlo.

 

Cvijetni kao nijedan

Od samog početka, vizija Narcisa Rodrigueza za miris bila je nedvosmislena: to bi bio cvjetni miris s jedinstvenim opojnim tragom. Ideja o ruži ga je opsjedala, a ovaj cvijet – najpoznatiji u parfimeriji – postao je polazna tačka za miris.

‘Stalno sam sanjao ružu – najljepšu ružu, a opet apstraktnu ružu’, kaže dizajner.

Za kreiranje mirisa odabrao je dvije talentovane i kreativne žene – renomirane parfimerke Dora Baghriche i Daphné Bugey. U bliskoj saradnji, njih troje su radili zajedno na stvaranju mirisa koji u potpunosti iznova otkriva porodicu cvjetnih mirisa. Baš kao što je ona prije dvadeset godina uvela potpuno novi stil chypre, sada all of me ponovo zamišljam cvjetni miris za novu generaciju žena.

 

Nova ikona

Dora Baghriche i Daphné Bugey bile su inspirisane da stvore cvijet kao nijedan drugi kombinovanjem kultnog mirisa ruže sa drugim cvijetom, koji se tradicionalno ne koristi u ženskoj parfimeriji. Naša želja je bila da prevaziđemo šifre mirisa uparujući mekoću i bezvremensku ženstvenost ruže sa suštinski muškim sastojkom – geranijumom, kaže Dora Baghriche. Geranijum je višestruka nota s prirodnim mirisnim mostovima do ruže, kaže Daphné Bugey. Stapanjem geranijuma sa ovim kultnim cvijetom, stvorili smo asertivniju i kompleksniju ružu – ruža postaje raskošnija, modernija, gušća i dublja. Na ovaj način, geranijum unosi oštrinu i posebnost u miris, dajući nosiocu samopouzdanje da izrazi svoju jedinstvenost.

Pored ovog akorda ruže i geranijuma, miris je izgrađen oko drugog temeljnog aspekta: kremastije i zaokruženije evolucije rijetkog akorda inspirisanog egipatskim mošusom koji se nalazi u srcu svakog mirisa narciso rodrigueza. Šest različitih mošusnih nota pomiješano je kako bi se stvorio zarazni kvalitet druge kože, od kojih svaka donosi posebnu dimenziju mirisu – mekoću, blistavost ili bogatu, drvenastu teksturu. Mliječne note su stopljene sa ovim muzičkim notama kako bi se stvorila nova kremasta senzualnost – mliječno-mošusni akord koji u potpunosti iznova otkriva prepoznatljivi mošus narciso rodriguez.

Višeslojni miris

Miris se otvara blistavom rosom svježe latice ruže, u kombinaciji s dragocjenom infuzijom ruže centifolije, ručno ubrane u zoru sa legendarnih polja Grassea. Proslava ženstvenosti u svim njenim oblicima, cvjetnosti kultne ruže daju teksturu s esencijom magnolije i senzualnost s puderastom dubinom crnog irisa. Ova kaleidoskopska mješavina cvjetnih mirisa razvija se do odvažne note geranijuma burbona, stapajući se s ružom da obavija srce mirisa nježnih mliječno-bijelih mošusa. U kombinaciji sa očaravajućom tuberozom i bogatim, mednim apsolutom ruže centifolia, miris se polako topi u svoj trajni zagrljaj sa baršunastim notama ambera i obavijajućom toplinom sandalovine stvarajući bogat i dugotrajan trag.

Željeli smo stvoriti miris koji ništa ne skriva i koji se otkriva onakvim kakav jeste od prvog trenutka kada ga nanosite’, kaže Daphné Bugey. ‘Ono što je najposebnije kod ovog mirisa je to što možete osjetiti svaki sastojak od početka do kraja – čak i mošus, koji se često stavlja u donje note. U all of me mošus odmah izražava svoj glas, što je prilično jedinstveno.

 

Bočica geometrijske ljepote

All of me je predstavljen u elegantnoj prizmatičnoj boci, koju je osmislio i skicirao sam Narciso Rodriguez. Održava arhitektonski duh koji je postao potpis narciso rodriguez parfema, a istovremeno unosi izrazito ženstvenu kvalitetu u dizajn. Geometrijska, a opet zaobljena, prizmatična boca simbolizira mnoge aspekte svake pojedinačne žene – cijeli spektar njenih boja prelama se kroz njen kaleidoskopski oblik. Završena mekim ružičasto-zlatnim poklopcem, all of me bočica je dragocjeni predmet umetnosti, zrači čistim sjajem koji slavi uzvišeni miris rumenila iznutra.

 

Prirodna vizija

Od svog nastanka prije 20 godina, narciso rodriguez parfum je vođen pionirskim duhom, sa potragom za autentičnošću i esencijalnošću u srcu. Održivost je instinktivni dio ove vizije, a parfemi narciso rodriguez neprestano se razvijaju i inoviraju kako bi ponovo zamislili svaki aspekt svojih kreacija – od prirodnosti mirisnih formula do ponovne upotrebe ambalaže.

 all of me kreiran je za ženu koja ne samo da prihvata sve svoje aspekte, već i cjeni autentičnost i svjesna je svijeta oko sebe. Ona odražava njegovu ljepotu krećući se kroz život u harmoniji sa svojom okolinom. U skladu s tim, all of me kreiran je sa održivim načinom razmišljanja od strane narciso rodriguez parfums, sa 88% sastojaka prirodnog porijekla. Brend je kreirao i dopunu za all of me – prvo punjenje kod kuće od parfema narciso rodriguez – omogućavajući ženama da zauvijek zadrže prekrasnu bočicu, istovremeno smanjujući utjecaj na okoliš.

 

Prirodni trio

Glavni sastojci veganske formule su odgovorno nabavljeni na način koji ne vodi računa samo o okolišu, već i o lokalnim poljoprivrednim zajednicama koje uzgajaju ove prekrasne sastojke.

Geranium bourbon dolazi iz poljoprivrednog partnerstva na Reunionu – jedinstveni teritorij, zahvaljujući kombinaciji tropske klime i prirode planinskog i vulkanskog tla. Narciso Rodriguez parfums radi sa zadrugom pod vodstvom žena s neusporedivim znanjem u uzgoju ove krhke biljke i proizvodnji njegove cijenjene suštine.

Firmenich je u mogućnosti da podrži ranjivu industriju koja je sve više ugrožena, kao i da ponudi bolji kvalitet života za žene iz zadruga.

Centifolia ruža je takođe održiva – ručno bere se u Grasseu tokom sezone cvjetanja u maju, zbog čega je ovaj kultni cvijet poznat i kao “Rose de Mai”. Infuzija ruže centifolije koristi se u svemu zbog svoje mekoće i prirodnosti, dok se dragocjeni apsolut koristi zbog svoje bogate cvjetne senzualnosti, s prizvukom začina i medenog duhana.

Sandalovina koja se koristi u all of me odgovorno potječe iz Australije, radeći s programom pošumljavanja koji zasađuje najmanje 30% više stabala nego što ih bere.

 

Nova muza

Sa lansiranjem all of me, Narciso Rodriguez parfums predstavlja novu muzu koja predstavlja novu eru. Osim što glumi na naslovnicama cijenjenih naslova kao što su Vogue, Harper’s Bazaar, Dazed i i-D, argentinski model Mica Argañaraz je i umjetnica i aktivistica, koja govori u humanitarne svrhe i donirala je značajan dio svoje zarade na fashion week-u u 2022 za ukrajinsku pomoć. Veza između Narcisa i Mice počela je na pisti, kada je Mica prošetala na reviji dizajnera SS16. ‘Odabrao sam Micu za zaštitno lice svih all of me jer ima stvarno super samopouzdanje’, kaže Narciso Rodriguez. ‘Ona je topla, harizmatična i udobna u svojoj koži. Ima jedinstven osećaj za stil koji je potpuno njen. Sve su to kvalitete koje sam želio proslaviti novim mirisom.’

 

Moć svjetlosti

Za kampanju all of me, Narciso Rodriguez je želio da uhvati cijeli spektar ženske individualnosti. „Želio sam da ova nova kampanja bude istinsko slavlje individualnosti – kolekcija efemernih trenutaka i izraz euforije“, kaže dizajner. Da bi to postigao, radio je sa priznatim fotografom Sølveom Sundsbøom – majstorom svjetla, čiji opus karakterizira onostrani kvalitet i naznaka fantazije. U filmu kampanje all of me, njegova prepoznatljiva svjetlost poput snova pleše preko Mice, dok vidimo prave boje i mnoge aspekte njenog nefiltriranog samoprocvjetanja u neku vrstu sanjarenja. Dok se latice ruže otvaraju, sekvenca dobija izuzetan život i gracioznost uz inspirativnu klasičnu partituru proslavljenog kompozitora Ludovika Einaudija.

Za Narcisa Rodrigueza, snimanje kampanje sa Micom i Sølveom izazvalo je uspomene na rad na kultnoj kampanji sa Carmen Kass za lansiranje njegovog debitantskog mirisa, za njenu toaletnu vodu. Kampanja all of me bila je tako lijepo snimanje na kojem sam mogao raditi, a osjetila sam istu energiju i magiju kao kad sam snimala Carmen Kass prije 20 godina. Nova kampanja zaista odražava ono što sam htio reći ovim novim mirisom. Magično je i postoji osjećaj mogućnosti koji je tako jedinstven. Riječ je i o čistoj milosti, koja je povezuje sa samim početkom naše priče.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.