Cyborg antropologinja Amber Case dolazi na Dane komunikacija

Release Date
31/03/2025
foto
Amber Case @ DK2025 powered by ENNA

Naลกe vrijeme i pozornost postali su najvrjedniji resursi, a tehnologija se neprestano bori za njih โ€“ ฤesto na naฤin koji nas umara, iscrpljuje i drลพi konstantno online. Moลพe li tehnologija biti dizajnirana tako da nam olakลกa ลพivot, umjesto da ga preuzme? Odgovor na to pitanje donosi Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih ลพena u tehnologiji prema Fast Companyju, na Danima komunikacija, koji ฤ‡e se odrลพati u Rovinju od 15. do 18. maja.

Amber Case prouฤava odnos izmeฤ‘u ljudi i tehnologije, istraลพujuฤ‡i kako nas gadgeti mijenjaju โ€“ emocionalno, druลกtveno i fiziฤki. Karijeru je posvetila traลพenju odgovora na pitanje kako tehnologija moลพe raditi za nas, a ne protiv nas, a svoje uvide zabiljeลพila je u knjigama Calm Technology i A Kids Book About Technology, koje sluลพe kao vodiฤ za stvaranje humanije digitalne buduฤ‡nosti.

Ponosni smo ลกto ENNA, kao grupa koja je okrenuta odrลพivoj buduฤ‡nosti i tehnologiji, donosi temu o kojoj moramo poฤeti sve viลกe govoriti. Naลกi slogani ‘Za sutra koje vrijedi’ i ‘Way to grow’ oslikavaju ideje o kojima ฤ‡e priฤati i Amber Case โ€“ kako razviti tehnologiju koja nam ฤini dobro, poruฤila je Dorotea Lazanin Jelenc, voditeljica korporativnih komunikacija i marketinga ENNA-e.

Na Danima komunikacija Case ฤ‡e odrลพati predavanje Designing Calm Technology, u kojem ฤ‡e objasniti kako dizajnirati tehnologiju koja zna kada se istaknuti, a kada se povuฤ‡i u pozadinu โ€“ bez stalnih notifikacija, ometanja i digitalnog kaosa. Umjesto tehnologije koja nas iscrpljuje, predstavit ฤ‡e ideje o stvaranju rjeลกenja koja poลกtuju naลกu pozornost i pomaลพu nam da budemo produktivni bez osjeฤ‡aja preoptereฤ‡enosti.

Caseย ฤ‡e se na glavnoj festivalskoj pozornici pridruลพiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligencijiย Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaฤu viลกe od 200 nagrada Cannesa Lionsaย Fernandu Machadu powered by A1;ย Karen Nelson-Field, vodeฤ‡oj svjetskoj ekspertici za ekonomiju paลพnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najveฤ‡em svjetskom autoritetu za prodaju iย pricingย kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivลกem voditelju druลกtvenih mreลพa Ryanaira; Marishi Lakhiani, struฤnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglaลกavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom brending struฤnjaku, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i Nikea; kao i Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza viลกe od 2000 oglasa mjeseฤno na ลกest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. Organizatori su najaviliย moฤ‡an line-up s liderimaย iz Hrvatske i svijeta koji ฤ‡e gostovati u programu jednog od najvaลพnijih dogaฤ‘aja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnoลกฤ‡u i komunikacijama.

Sviย  koji ลพele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaฤ‡i na danikomunikacija.com.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.