Naลกe vrijeme i pozornost postali su najvrjedniji resursi, a tehnologija se neprestano bori za njih โ ฤesto na naฤin koji nas umara, iscrpljuje i drลพi konstantno online. Moลพe li tehnologija biti dizajnirana tako da nam olakลกa ลพivot, umjesto da ga preuzme? Odgovor na to pitanje donosi Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih ลพena u tehnologiji prema Fast Companyju, na Danima komunikacija, koji ฤe se odrลพati u Rovinju od 15. do 18. maja.
Amber Case prouฤava odnos izmeฤu ljudi i tehnologije, istraลพujuฤi kako nas gadgeti mijenjaju โ emocionalno, druลกtveno i fiziฤki. Karijeru je posvetila traลพenju odgovora na pitanje kako tehnologija moลพe raditi za nas, a ne protiv nas, a svoje uvide zabiljeลพila je u knjigama Calm Technology i A Kids Book About Technology, koje sluลพe kao vodiฤ za stvaranje humanije digitalne buduฤnosti.
– Ponosni smo ลกto ENNA, kao grupa koja je okrenuta odrลพivoj buduฤnosti i tehnologiji, donosi temu o kojoj moramo poฤeti sve viลกe govoriti. Naลกi slogani ‘Za sutra koje vrijedi’ i ‘Way to grow’ oslikavaju ideje o kojima ฤe priฤati i Amber Case โ kako razviti tehnologiju koja nam ฤini dobro, poruฤila je Dorotea Lazanin Jelenc, voditeljica korporativnih komunikacija i marketinga ENNA-e.
Na Danima komunikacija Case ฤe odrลพati predavanje Designing Calm Technology, u kojem ฤe objasniti kako dizajnirati tehnologiju koja zna kada se istaknuti, a kada se povuฤi u pozadinu โ bez stalnih notifikacija, ometanja i digitalnog kaosa. Umjesto tehnologije koja nas iscrpljuje, predstavit ฤe ideje o stvaranju rjeลกenja koja poลกtuju naลกu pozornost i pomaลพu nam da budemo produktivni bez osjeฤaja preoptereฤenosti.
Caseย ฤe se na glavnoj festivalskoj pozornici pridruลพiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligencijiย Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaฤu viลกe od 200 nagrada Cannesa Lionsaย Fernandu Machadu powered by A1;ย Karen Nelson-Field, vodeฤoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju paลพnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najveฤem svjetskom autoritetu za prodaju iย pricingย kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivลกem voditelju druลกtvenih mreลพa Ryanaira; Marishi Lakhiani, struฤnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglaลกavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom brending struฤnjaku, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i Nikea; kao i Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza viลกe od 2000 oglasa mjeseฤno na ลกest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. Organizatori su najaviliย moฤan line-up s liderimaย iz Hrvatske i svijeta koji ฤe gostovati u programu jednog od najvaลพnijih dogaฤaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnoลกฤu i komunikacijama.
Sviย koji ลพele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaฤi na danikomunikacija.com.
