Givenchy L’Interdit Édition Millésime: Neodoljivi miris egipatskih narandži

Datum objave
02/03/2021

Nakon originalnog izdanja 1957, L’Interdit Eau de Parfum, lansiranjem novog izdanja 2018. Givenchy nastavlja odavati počast ženskoj smjelosti i ženama koje sebi ništa ne zabranjuju niti dopuštaju da im bilo ko drugi zabrani. Uzbuđenje mirisa sa smjelim pozivom na prestup koji prati njegov trag.

Kuća opisuje olfaktorni potpis L’Interdita kao prvi podzemni cvijet. Njegovo cvjetno srce je prožeto notama tamnih drvenastih akorda: očaravajuća ženstvenost bijelog cvijeća nailazi na subverzivno, misteriozno gledište. Za proljeće 2021. Givenchy ističe ključni sastojak L’Interdita u ekskluzivnom limitiranom Edition Millésime: cvijet narandže koji daje prozračnost i hipnotiše bijeli buket ovog parfema.

 

Sa Edition Millesime, parfumeri Anne Flipo, Fanny Bal i Dominique Ropion uzimaju L’Interdit sa neistražene teritorije. Egipat je mjesto gdje se pronašao specifičan tip cvijeta narandže za Givenchy. Drveće pomorandže uspijeva kod delte rijeke Nil, nedaleko od mora – između marta i aprila, njihovo cvjetanje ispunjava vazduh mirisom koji najavljuje dolazak proljeća.

Cvijet narandže, u srcu L’Interdit Édition Millésime jeste potpis jedinstvenog momenta i kvaliteta. Svaka boca sadrži ekvivalentno više od stotinu cvjetova ručno ubranih tokom marta 2020. Nakon branja odmah su cvjetovi obrađeni kako bi sačuvali svježinu i mirisno bogatstvo.

 

Miris se otvara praskom živahnog sunčanog cvijeta narandže, čim ga udahnete, pojačan sočnom aromom gorke pomorandže i svježinom đumbira. Tada cvijet narandže absolute oslobađa bogatstvo, teksturu slatkog aspekta i forme, sa opojnošću tuberoze, umiljatog srca u kontrastu sa hrskavom delikatnom notom nerolija. Pravi pojačivači senzualnosti mošus se vezuje sa notom bademovog mlijeka do očaravajućeg drvenog akorda koji čine srž vetivera i pačulija. Novo obećanje mirisa, između misterije i sjaja.

Za Edition Millesime, a u skladu sa svojom socijalnom i ekološkom politikom odgovornosti, Givenchy je izabrao
da svoje cvjetove narandže pribavlja iz održivog sektora. Ova mreža garantuje poštovanje uslova poslovanja za žene i muškarce koji učestvuju u kultivisanju, njegi i berbi cvjetova pomorandže. Givenchyjev partner je redovno posjećivao lokaciju, posebno tokom žetve. Za ovo izdanje, Givenchy također otkriva novi slučaj koji jeste redizajniran kako bi se ograničio njegov utjecaj na životnu sredinu.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Frances Cobain nije veliki fan Nirvane