Slavna ‘Newspaper’ haljina iz serije ‘Seks i grad’ ušla u historiju

Datum objave
05/12/2022
naslovna fotografija
screenshot 'Seks i grad'

Na aukciji kuće Bonhams koja je prošle sedmice održana u Londonu, a na kojoj su prodavani komadi brendova Louis Vuitton i Christian Dior, jedna je haljina posebno iznenadila. Radi se o Dior Daily Newspaper haljini koju je za kolekciju jesen/zima 2000./2001. kreirao John Galliano. Haljina je viđena na pisti u februaru 2000. godine, odmah je postala hit i već je te godine i prije nego što je došla u prodaji viđena u seriji Seks i grad. Carrie Bradshaw nosila je u drugom filmu kao i u trećoj sezoni, u 17. epizodi imena What Goes Around Comes Around koju najviše pamtimo sceni u kojoj su joj na ulici ukradene šljokičasta Fendi Baguette torbica i Manolo Blahnik cipele.

 

U Bonhamsu su očekivali da će Gallianova haljina postići cijenu između 800 i 1000 eura, ali aukcija ih je potpuno iznenadila jer je na kraju postigla cijenu od 15.300 eura. Gallianove haljine s novinskim printom su među najprepoznatljivijim kreacijama iz njegove ere u Dioru i jako su tražene u preprodaji.

Dior, Galliano i Bradshaw učinili su haljinu nezaboravnim, ali Galliano nije prvi koji se dosjetio haljine s novinskim printom. Matilda Butters, supruga australijskog političara, nosila je jednu od prvih verzija 1886. godine, ali se može reći da su zapravo prvi Elsa Schiaparelli i Louis Réard skrenuli pažnju na ovakvu vrstu haljine. Schiaparelli je 1935. godine pravila kreacije sa isječcima iz novina. Od tada je trend ciklično oživljavan, postepeno su ga reinterpretirali dizajneri poput Moschina, Balenciage, Calvina Kleina, Versace, Helmuta Lanag, Diane Von Furstenberg i mnogi drugi.

 

Ipak, najomiljenija deklinacija haljine iz novina ostaje Diorova. Pravu razliku je napravio lik Carrie Bradshaw. Bilo da volite njen stil ili ne, kada je riječ o modi, ona je jednostavno jedan od najutjecajnijih likova na filmu i televiziji.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
24. SFF: Najzanimljiviji momenti sa crvenog tepiha druge večeri