Šta nam se svidjelo na crvenom tepihu četvrtog i petog dana 30. Sarajevo Film Festivala

Prestiž i glamur koji ne prestaju

Release Date
24/08/2024
piše
Milica Dragomirović
foto
FBL

Moda je na sopstvenom početku bila jednaka bilo kom oruđu neophodnom za život. Utilitarni komadi materijala stvoreni da bi pokrili i zaštitili tijelo – to je inicijalna i ultimativna uloga odjeće. Međutim, daleko je zabavniji svijet u kom isti ti komadi dobijaju mnoštvo drugih uloga. Pa tako jedna suknja od krljušti postaje informacija o nečijem raspoloženju, identitetu, i navikama; haljina i broš postaju komad umjetnosti koju neko ima čast obući na sopstveno tijelo; cipele ili torba postaju statusni simbol rezervisan za one “najsrećnije” u društvu; a suknja na muškom tijelu postaje izvor neprijatnosti za mnoge. A zašto? Zato što smo parčetu tkanine upravo mi dali statusne, polne, i identifikacione uloge koje imaju značenje tek kada mu ga mi damo. I, znate šta? Vrijeme je da mijenjamo uloge i preformulišemo značenja.

Četvrte i pete večeri Sarajevo Film Festivala crveni tepih svjedočio je vječitom glamuru, prestižu, preuzimanju kontrole nad sopstvenim rodnim ulogama, i mijenjanju značenja svakog komada odjeće koji postoji. Bilo je nevjerovatno zadovoljstvo.

 

Francuski chic kao vječiti favorit

Počinjemo jako sa predivnom voditeljkom Danielom Trbović koja je na crveni tepih donijela samu srž francuskog šika, istovremeno glamur i ležernost kojima upravo francuskinje odišu a na koji se ostatak svijeta ugleda. Pamučna bijela košulja ležerno raskopčana, vezana oko struka, otkopčani rukavi, glamurozna suknja od svjetlucavih krljušti koja odaje počast lokaciji i svečanosti događaja. Biseri kao ultimativni simbol iskusva i statusa i naravno paž kao neizbrisivi klasik. Na sve to, Daniela nosi minimalno šminke, a izgleda nevjerovatno lijepo, opušteno i sigurno u sopstvenoj koži.

Daniela Trbović

America’ Sweetheart

Crveni tepih Sarajevo Film Festivala posjetila je i kraljica romantičnih komedija Meg Ryan, i vrlo slično Danieli donijela je na svečani događaj jednu vrstu ležernosti koju obožavam. E sad, važno je da razumete da opušteno, i dalje može biti prikladno prilici, i da to nije isto što i bezbroj patika i farmerica koje smo vidjeli na crvenom tepihu. Dakle, Meg Ryan pojavila se u savršeno ukrojenoj haljini sa kragnom, sa naglašenim strukom i A siluetom, zatim u kožnim, crnim Prada mokasinama, opuštenom frizurom i sunčanim naočarima odajući jedan rockstar gone lady look.

Meg Ryan

Back to her glittering self

Maja Čengić ponovo je zaslužila mjesto na ovoj listi, ovog puta doduše u No Nation Fashion haljini koja je daleko prirodnija i prakladnija njenom identitetu. Ova zeleno – siva haljina do poda na savršen način ističe njen ten i daje kontrast crvenom tepihu. Bez potrebe za nekim dodatnim upadljivim detaljima i sa jednostavnom frizurom i klasičnim srebrnim sandalama, Maja je i četvrte večeri auditorijum ispred Narodnog pozorišta počastila fantastičnim outfitom.

Maja Čengić u kreaciji No Nation Fashion

Avant – Drag Live!

Ova je fotografija, sigurna sam, poljuljala zone komfora mnogih ljudi na našem prostoru. Međutim, važno je shvatiti da ovo ne utiče na naše zone komfora, ali i te kako daje prostor nekome drugom da osjeti komfor u javnosti. Reditelj filma Avant – Drag, Fil Ieropoulos i protagonista istog Sergay Parakatyanov odvažno su prošetali ispozirali na crvenom tepihu u skladu sa tematikom sopstvenog umjetničkog djela. Njihovi outfiti, a posebno Parakatyanov koji neće svakome biti omiljeni, tu su upravo da bi nas podsjetili da naš pogled na svijet nije jedini, i da umjetnost, kao ni život u krajnjoj liniji nisu uvijek udobni, za neke nisu udobni gotovo nikad. Hvala im na tome. Maestralno.

Fil Ieropoulos i Parakatyanov

 

Vesele sedamdesete

Evo jedne sasvim fine interpretacije ideje koja je nekad bila duboko kontroverzna – žena u odijelu. Nevjerovatan izraz snage i slobode, hrvatska glumica Klara Fiolić u dominantnoj ljubičastoj boji i modernizaciji stilskih elemenata sedamdesetih. Ovaj look možemo nazvati Veselije sedamdesete, s obzirom na to da protagonistkinja ne nosi ništa ispod odijela samim tim idući korak dalje u sopstvenom preuzimanju kontrole. Srebrna clutch torbica dodaje glamurozan i sofisticiran akcent, a otvorene sandale s tankim kaiševima osvjetljavaju cijelu kombinaciju, dodajući dozu ženstvenosti i elegancije.

hrvatska glumica Klara Fiolić

 

Crna ekselencija episode 2

Kemal Bekteši ponovo u odličnom crnom odijelu koje mu stoji kao saliveno, sa blago podvrnutim rukavima sakoa koji formalnom looku daju jedan prirodan i neopterećen osjećaj. Ovog puta je motive spomenika Tjentište ispod revera, na odijelu koje potpisuje Bazerdžan concept store zamenio je broševima bosanskohercegovačkog umjetnika Benjamina Kavazovića. Kao neko ko diše i živi umjetnost, savršeno je logično da će upravo on ponijeti komad nakita čija je uloga da prodre duboko u srž svakoga od nas.

Kemil Bekteši

 

Šmizla u helankama na crvenom tepihu

Prije nego što počnete – nemojte, i sebe sam čula kako se zalijećem sa istom mišlju. Nisu to te helanke, i nije to ta priča. Ako vam je lakše sjetite se koliko je Balmain kolekcija imao koje su potencirale upravo helanke, a koje su bile po svoj prilici – svečane. Ako može Francuz, što ne bismo mogli mi? E dakle, sada kada smo to raščistili, predivna Anja Kraljević ponovo u kreaciji Armina Hodžića kao prve večeri, ovog puta u kombinaciji koja govori: Ja sam supermodel. Primjetićete da i u ovom outfitu imamo isti onaj kobni logo koji sam prve večeri zapravo osudila, izgleda da je Yves bio jako popularan među zvanicama Sarajevo Film Festivala. Elem, ovog puta mi taj logo uopšte ne smeta. Obećavam da u pitanju nije dupli standard, jednostavno je razlika u upotrebi. U ovom slučaju, logo je pametno implementiran tako da ima i neku upotrebnu vrijednost – logo je doslovno sastavni dio cipele. S tim u vezi, nije napred i u centru pažnje, već kao izuzetno zabavan detalj koji pritom ima ključnu ulogu u konstrukciji cipele.

Jasna Đuričić kao Jelena Trojanska

Kao i mnoge poznate ličnosti koje su prošetale crvenim tepihom SFF-a u prethodnih pet dana, i glumica Jasna Đuričić ponijela je kreaciju Kaftan Studia. Prelijepa haljina koja potpuno opušteno teče sa ogromnim rukavima koji joj daju dodatnu dimenziju i štrasom duž ključnih kostiju mene nevjerovatno asocira na nešto što je trebao biti dio kostima za Troju. Pride, ne možemo reći da Diane Kruger i Jasna Đuričić nemaju sličnosti, pa ću imati slobodu da kažem da je ovog puta Jasna bila u ulozi lijepe Jelene.

Jasna Đuričić

Lejla Durmo i fluidni akvarel

Neobična kreacija modne kuće Plusminus Fashion koju je ponijela zanosna Lejla Durmo predstavlja upečatljiv spoj moderne elegancije i umjetničkog izraza. Besprijekorno krojena bijela kaput-haljina služi kao savršeno platno, odišući sofisticiranošću i čistim linijama. Preko nje je prebačen providan, lepršavi sloj u nijansama plave, koji podsjeća na poteze četkice akvarelom na platnu. Suptilan prijelaz boja, od dubokog indiga do svjetlijih tonova plave, stvara osjećaj pokreta i fluidnosti, gotovo kao da je tkanina sama po sebi živa slika. Istovremeno Lejla je čvrsta i odvažna kroz grube i oštre crte na kaputu, odsječnu asimetriju istog i špicastim salon cipelama, zatim nevjerovatno nježna kroz prišiveni detalj koji se slobodno kreće iako je dio haljine.

Lejla Durmo

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.