Galliano vs. Margiela: Sličnosti između dva totalno različita modna svijeta

U oktobru prošle godine svijet mode protresla je vijest da se John Galliano nakon skoro tri i pol godine vraća u svijet mode kao kreativni direktor svih kolekcija kuće Maison Martin Margiela i sad svi s nestrpljenjem čekaju njegovu debitantsku kolekciju. Da li će to biti promašaj ili trijumf ostaje da vidimo, ali će svakako ova kolekcija biti jedan od najvećih modnih momenata u ovoj godini.

 

Zavirili smo u stare kolekcije kako bismo pronašli paralelu između ova dva skoro ne spojiva modna svijeta, a vrijeme će pokazati šta će nam to donijeti njihov spoj.

 

 

john-galliano vs martin-margiela  (5)
John Galliano jesen/zima 1995. vs. Maison Martin Margiela jesen/zima 1995.
john-galliano vs martin-margiela  (1)
Christian Dior Haute Couture jesen/zima1998. vs. Maison Martin Margiela proljeće/ljeto 2010.
john-galliano vs martin-margiela  (3)
Christian Dior Haute Couture jesen/zima 1999. vs Maison Martin Margiela jesen/zima 2007.
john-galliano vs martin-margiela  (4)
Christian Dior Haute Couture proljeće/ljeto 1997. vs Maison Martin Margiela jesen/zima 1997.
john-galliano vs martin-margiela (1)
Christian Dior proljeće/ljeto 2001. vs. Martin Margiela proljeće/ljeto 2007.
john-galliano vs martin-margiela (2)
John Galliano jesen/zima 2005. vs. Maison Martin Margiela proljeće/ljeto 2008.
john-galliano vs martin-margiela (3)
John Galliano jesen/zima 2008. vs. Maison Martin Margiela jesen/zima 2008.
john-galliano vs martin-margiela (4)
John Galliano proljeće/ljeto 2007. vs. Maison Martin Margiela jesen/zima 2007.
john-galliano vs martin-margiela (5)
John Galliano jesen/zima 2009. vs. Maison Martin Margiela jesen/zima 2006.
john-galliano vs martin-margiela (6)
John Galliano Haute Couture proljeće/ljeto 2011. vs. Maison Martin Margiela proljeće/ljeto 2009.
john-galliano vs martin-margiela (7)
John Galliano Haute Couture proljeće/ljeto 2007. vs. Maison Martin Margiela proljeće/ljeto 2009.

 

 

tekst_FBL

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Nova kampanja modne kuće Dolce&Gabbana snimljena na Siciliji