Pangaia ima logo izrađen od čestica koje zagađuju zrak

Datum objave
20/04/2021

Pitanje ekologije u modi se ne smije zanemariti, a to jako dobro zna brend Pangaia koji svoju ponudu bazira isključivo na odjeći načinjenoj od recikliranog materijala. Naučnici, dizajneri i ostali stručnjaci u brendu Pangaia zajedno rade na stvaranju novih tehnologija i inovacija pomoću kojih nastaju biorazgradivi i reciklirani materijali i tkanine, kao i manufaktura koja minimalno zagađuje okoliš. Cilj im je stvoriti zero-waist cirkularni sistem i odjeću za život te naglasiti važnost promišljanja o nastanku odjeće koju kupujemo. Riječ je o najzelenijim komadima odjeće koje možete pronaći na tržištu jer u prvom planu imaju održivu modu i nove načine proizvodnje, recikliranja i materijale koji minimalno štete planeti.

Logotipi koji zapravo nisu logotipi, pojavljuju se na prsima ili na bokovima, iako je tekst mali, poruka je glasna i jasna: Stil i održivost su mi važni.

Sad kompanija predstavlja novu capsule kolekciju dukserica, majica i kratkih hlača sa još posebnijim logotipima kreiranim neobičnim izumom. Naime, logotipi su printani Air-Ink bojom nastalom emisijom ugljika.

Prvi korak u proizvodnom procesu Air-Ink je hvatanje PM 2,5, posebno štetnih čestica za ljudsko zdravlje koje proizvode industrijski strojevi. Jednom sakupljen, PM 2.5 prolazi kroz postupak filtracije koji uklanja toksine i pretvara se u pigment koji zamjenjuje čađ, a koji se može koristiti za tintu i boju. Osim što se prikupljanjem tih čestica doprinosi poboljšanju zraka i smanjivanju CO2, ono po čemu je posebna ova crna je to što je to najcrnja crna. Kilogram Air-Ink tinte za sitoštampu mijenja 800 grama CO2. Nije mnogo, ali je dobar početak.

Sarađujući s inovatorima iz Sharma’s Graviky Labs Pangaia je proizvela i jakne punjene, umjesto guščijim perjem, zamjenom koja je izrađena od cvijeća. Također, eksperimentiraju s tkaninama od vlakana morskih algi, jer je uzgoj algi mnogo lakši od proizvodnje pamuka, koji zahtijeva obilne količine vode i pesticida.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Anthony Kiedis je novo lice kampanje kuće Marc Jacobs