Ljubljana Fashion Week ove godine održan je od 2. do 6. oktobra u novoizgrađenom Rog centru. Ovaj renomirani događaj privukao je mnoge modne zaljubljenike iz Slovenije i širom svijeta. Posljednjih godina, brend Mateyaneira stekao je veliku popularnost i poštovanje u svijetu mode, a i redovan je gost na Ljubljana Fashion Weeku, pa su i ove godine modne dizajnerice Neira Sinanbašić i Mateja Dujić bile pozvane da predstave svoju najnoviju kolekciju.
Prije revije na LJFW-u nova kolekcija od 23 komada je predstavljena kroz street style fotografije sa hrvatskom influensericom Dorom. Za LJFW kolekcija je obogaćena sa nekoliko novih komada, pa je na modnoj pisti prikazano 27 komada.
– Kao i obično iskazali su se odličnom organizacijom. Kolegica Mateja i ja često napominjemo kako je LJFW jedini tjedan mode koji prolazi bez pretjeranog stresa, barem iz naše perspektive. Tim je uhodan i predviđa svaki detalj. Ove smo godine predstavili kolekciju 23 koju smo već provukli kroz street style fotografije na kojima je influencerica Dora, naša samoproglašena muza. Shodno tome, jedini logični slijed bio je da naša Dorica505 zatvori reviju, napisala je na svom blogu Designering Around, modna dizajnerica Neira Sinanbašić.
Kolekciju je kategorizirana u tri segmenta.
– Modeli u bijelim odjevnim predmetima prvi su izašli na modnu pistu, a trenutak otvaranja revije bio je rezerviran za našu klijenticu Aidu, koja je napravila zapažen ulazak u svojoj vjenčanici Mateyaneira—to je vjerojatno prvi put da je jedna doktorica otvorila reviju na LJFW. Nakon toga, kolekcija je prešla u obojeni niz, u kojem su dominirale zagasite nijanse plave, bordo, smeđe, žute i bež, s crnim komadima sačuvanim za veliko finale. Vrijedno je napomenuti da LJFW zrači vrlo cool atmosferom. Dizajneri ovdje teže originalnosti i jedinstvenosti, prihvaćajući alternativni i osebujni pristup. Obično dobivamo povratne informacije nakon modne revije od posjetitelja kako im je naš dizajn zanimljiv zbog nosivosti odjevnih predmeta, ali ujedno i prepoznatljivosti dizajna te mogućnosti da se u njemu istaknu u masi. Volimo to što većinom naši klijenti svakodnevno nose naš dizajn, bez potrebe za čekanjem posebne prigode, kaže Neira.
Kao i uvijek, koristike su zanimljive i kvalitetne materijale iz deadstocka. Posljedično, dostupnost identičnih sakoa, kaputa i odijela prilično je ograničena. Međutim, kako Neira ističe, uvijek uspijevaju pronaći alternativne materijale kada originalna bala dođe do kraja, a i svaki model možegu uraditi u drugoj boji.
– Vunene tkanine imaju prednost, u kolekciji prevladavaju deblji blejzeri – u biti spoj kratkog kaputa, jakne i sakoa, savršeni za jesen, blaže zime i proljeće. U našoj namjeri za održivošću, bitno je naglasiti da je svaki komad izrađen prema narudžbi i veličini. Strogo izbjegavamo prekomjernu proizvodnju, osiguravajući da su svi uzorci Matejino i moje vlasništvo u kojem živimo. Materijali koje koristimo potječu iz deadstock-a Italije i Austrije, što je idealan način da dobijemo provjerenu kvalitetu koju koriste veliki brendovi. Na primjer, kožni kaputi u ovoj kolekciji izrađeni su od deadstock Versace kože, dok smo za mrežaste bodije koristili La Perla deadstock materijale, a vuna je iz Max Mara proizvodnje, kaže Neira.
Nakon revije upriličen je kao i svake godine koncept showrooma gdje svako koga zaintrigira odjeća sa modne piste može doći i isprobati što želi, opipati materijale, razgovarati s dizajnerima i dizajnericama. I brend Mateyaneira se predstavio u toku showrooma. Ukoliko niste bili u prilici vidjeti kolekciju posjetite njihovu oficijelnu stranicu mateyaneira.com.